خالد مشعل:

مقاومت در شیوه مقابله با دشمن صهیونیستی دست به نوآوری زد

کدخبر: 2285633

رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که گروه‌های مقاومت از طریق اتاق عملیات مشترک در شیوه مقابله با تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی علیه غزه دست به ابتکار و نوآوری زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی فلسطین، «خالد مشعل» رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در سخنانی از نوآوری مقاومت در شیوه مقابله با صهیونیسم سخن گفت.

رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین از طریق اتاق عملیات مشترک در شیوه مقابله با تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی علیه نوارغزه دست به ابتکار و نوآوری زدند.

وی خاطرنشان کرد که جنبش حماس و گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی آن به تمامی شیوه‌های مقاومت و در راس آن مقاومت مسلحانه علیه دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد.

خالد مشعل ضمن تمجید از فداکاری‌های شهید «نور برکه» و دیگر همرزمانش که در جریان مقابله با نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خانیونس به شهادت رسیده و عملیات آنها را به شکست کشاندند، ثبات و پایداری ملت فلسطین در نوارغزه را ستود.

رئیس سابق دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که مقاومت فلسطین در نوارغزه در جریان تجاوز اخیر دشمن صهیونیستی به این باریکه از طریق اتاق عملیات مشترک دست به ابتکار و نوآوری زد و تصویری موفق و روشن و امیدبخش از مقاومت ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: