مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی به دنبال مچ گیری نیست

کدخبر: 2285622

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه مجلس در مقام دستگاه نظارتی به دنبال مچ گیری نیست، تاکید کرد، در عین مبارزه همه جانبه با مفاسد اقتصادی باید امنیت روانی و رفاهی کارمندان دستگاه اجرایی هم حفظ شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس به همراه جمعی از نمایندگان و کارشناسان کمیسیون اصل 90 مجلس ضمن بازدید از گمرکات استان هرمزگان با مقامات قضایی و دولتی استان در خصوص مقابله با قاچاق کالا دیدار کردند.

در این بازدید که جمعی از کارشناسان فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اصل 90 مجلس نیز حضور داشتند از گمرکات مهم کشور مثل شهید رجایی، شهید باهنر، قشم، لنگه و برخی دفاتر گمرکی بازدید شد.

در این بازدید نظارتی، خجسته در جمع مدیران گمرک با تاکید بر اینکه مجلس در مقام دستگاه نظارتی به دنبال مچ گیری نیست، تاکید کرد، در عین مبارزه همه جانبه با مفاسد اقتصادی باید امنیت روانی و رفاهی کارمندان دستگاه اجرایی به خصوص گمرکات که نگهبان مرزهای اقتصادی کشور هستد، حفظ شود.

وی با بیان اینکه، وزیر جدید اقتصاد بر اصلاح نظام بانکی و گمرکی کشور تاکید کرده است، گفت: اگر بعد از یک بازه مشخص تغییرات قابل توجهی در این حوزه اعمال نشد رویکرد نمایندگان مجلس نیز تغییر خواهد کرد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه، باید در برخورد با دانه درشتها جدیت لازم اعمال شود، تاکید کرد، همزمان با مبارزه با فساد بایستی از مدیران خدومی که در شرایط دشوار اقتصادی تصمیمات انقلابی در جهت حمایت از تولید کنندگان اتخاذ میکنند حمایت همه جانبه کرد.

این نماینده مجلس، ضمن قدر دانی از تلاشهای انجام شده در گمرکات استان هرمزگان، دادگستری، نیروی انتظامی و سایر نهاد های نظامی در برخورد قاطع با قاچاق کالا، تاکید کرد، باید سازوکاری در بودجه 98 اعمال شود تا دستگاههای که در شرایط تحریم اقتصادی برای کشور درامد زایی دارند حمایت ویژه به عمل بیاید.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: