یک روزنامه سوری:

تجاوزگری آمریکا و عهدشکنی ترکیه ساعت صفر عملیات ادلب را بسیار نزدیک کرد

کدخبر: 2285598

روزنامه سوری الثوره تاکید کرد، قتل عام غیرنظامیان سوری در حملات دیوانه‌وار آمریکا به شرق سوریه و وقت کشی ترکیه در اجرای مفاد توافق مناطق کاهش تنش، ساعت صفر عملیات آزادسازی ادلب را بسیار نزدیک کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس روزنامه سوری «الثوره» در سرمقاله امروز خود به قلم «حسین صقر» با عنوان « اثرات فشرده روحی روانی نبردهای آزادسازی بر مزدوران آمریکا» به تفسیر چرایی تشدید حملات این روزهای آمریکا علیه غیرنظامیان در شرق سوریه پرداخت.

در این یادداشت آمده است: اهمیت جنگ‌های آزادسازی در سراسر سوریه را عکس العمل وحشیانه آمریکا نشان می‌دهد که حملات و تجاوزگری خود را به برخی مناطق دیر الزور شدت بخشیده است و همچنین واکنش سرسپرده‌های وی که برای اجرای توافق‌های به امضا رسیده با کشورهای فعال و تاثیرگذار در حل بحران سیاسی سوریه وقت کشی می‌کنند.

نویسنده افزود: این رفتار آمریکا ناشی از نزدیک شدن ادلب به ساعت صفر آغاز عملیات ارتش سوریه و اثرات شدید روحی روانی آن بر تروریست‌هاست، همان مزدوران اردوغان، بن سلمان و غیره که از ورود به این نبرد به وحشت افتاده اند.

الثوره آورده است: هزینه این نبردهای پیش بینی شده برای طرف‌های مخالف راه حل های سیاسی هرگز آن گونه که برخی از اربابان تروریست‌ها تصور می‌کنند ساده نخواهد بود و نیروهای کشورهایی که به غیرنظامیان حمله می‌کنند، نیز هرگز در امان نخواهند بود که این نشان از گردش چرخ‌های ماشین جنگ به سمت مکان‌هایی غیر منتظره است که شاید در جدول محاسبات آتش افروزان در سوریه قرار نگرفته باشد.

نویسنده تاکید کرد: نبرد ارتش سوریه در پاسخ به نقض بی وقفه توافق ادلب صورت می‌گیرد که ترکیه با پاره کردن ورق های آن درصدد کاستن از ترس رخنه کردن در دل‌ها و افکار گروه‌های تروریستی برآمد و همچنین در واکنش به وحشی‌گری واشنگتن است که هیچ اهمیتی به اصول و ارزش‌های بین المللی نمی‌دهد.

الثوره نوشت: به رغم تلاش‌های کشورهای شریک در حل بحران سوریه اما دولت آمریکا و وکلای آن تا به امروز در مسیر حل و فصل بحران سنگ اندازی می‌کنند تا به هر طریقی موازنه‌های میدانی را تغییر دهند، آن هم پس از اینکه در سیاست ناکام ماندند؛ اما دستانشان کوتاه خواهد بود.

صقر ادامه داد: ارتش سوریه اطلاعات دقیق و بانک جامعی از اهداف دراختیار دارد که لحظه به لحظه هم در حال تکمیل آن است و هر جا لازم باشد آن را بکار می‌گیرد و همین موضوع نگرانی طرف‌هایی که در حل بحران سوریه کارشکنی می‌کنند و در پس آنها گروه‌های تروریستی را بیشتر می‌کند .

الثوره در پایان آورده است: امروز توپ آتش در آغوش آمریکاست و هر نبرد آتی در سوریه همه تجزیه و تحلیل های دشمنان و در راس آن آمریکا را مثل خرد شدن شیشه متلاشی می‌کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: