آزادی‌خواه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بولتون اصول اولیه سیاست را نمی‌داند/تحریم را به فرصت تبدیل می‌کنیم

کدخبر: 2285408

عضو فراکسیون ولایی گفت: سخنان جان بولتون نشان می دهد که آمریکایی ها استاندارد اولیه سیاست را نمی دانند، چون در حالی که تحریم های آنها نافرجام مانده چنین ادعا هایی می کنند.

حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، در واکنش به اظهارات اخیر بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا علیه ملت ایران، گفت: امثال آقای بولتون در گذشته هم علیه ما شمشیر کشی می کردند، اما آنچه در میدان عمل اتفاق می افتد، اهمیت دارد.

وی افزود: تحریم ها و تهدید های آمریکا نزدیک به چهل سال است که با نیت از پای در آوردن ملت ایران و توقف حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی اعمال شده که نتیجه ای برای آنها نداشته است.

آزای خواه ادامه داد: سخنان بولتون نشان می دهد که آمریکایی ها استاندارد اولیه سیاست را نمی دانند، چون در حالی که تحریم های آنها نافرجام مانده چنین ادعا هایی را مطرح می کنند، شاه بیت شبکه تحریم های آمریکا به صفر رساندن فروش نفت ایران بود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شرایط جدیدی برای فروش نفت کشور ایجاد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: گرچه تحریم های آمریکا می تواند با فشار مقطعی همراه باشد، اما فشار تجربه ثابت کرده که ما از تحریم فرصت می سازیم که این فرصت توجه به تولید ملی، صادرات و درون زا بودن اقتصاد است. مثلا اگر در اوایل جنگ ادعای خودکفایی در حوزه دفاعی را داشتیم امثال آقای بولتون این موضوع را به سخره می گرفتند، اما امروز این اتفاق بزرگ به وقوع پیوسته و جمهوری اسلامی ایران کشوری امن در منطقه و در ساخت موشک بی نظیر است.

آزادی خواه در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به حملات اخیر صهیونیست ها به غزه خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی همچون دانش آموز بی تدبیری است که هر از گاهی باید سیلی بخورد تا سر جای خود بنشیند؛ سیاستمداران رژیم صهیونیستی بر این باورند اگر بین ایران و آمریکا جنگی رخ دهد، بیشترین ضرر را آنها متحمل می شوند که این موضوع نشان دهنده ترس صهیونیست ها از موشک های ایران است.

وی افزود: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، اگر صهیونیست ها دست از پا خطا کنند تل آویو با خاک یکسان خواهد شد، صهیونیست ها بدانند این حرکات ایذایی و ضد انسانی جایگاهی را برای آن ها در منطقه ایجاد نمی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: