فوتبال جهان|کلودیو رانیری: اگر در یک بازی گل نخوریم، همه را به «مک‌دونالد» می‌برم!/ قهرمانی با لسترسیتی افسانه است

کدخبر: 2285366

فوتبال جهان - کلودیو رانیری دلیل بازگشت به لیگ برتر جزیره را علاقه به حضور در فوتبال انگلیس دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری در اولین کنفرانس خبری به عنوان سرمربی جدید باشگاه فولام، علاقه به فوتبال جزیره را عامل بازگشتش به فوتبال انگلیس دانست.

او در این باره گفت: حس کردم نیاز دارم تا به انگلیس برگردم. 2 فصل قبل برای به پایان رساندن داستان خودم راهی فرانسه شدم اما آنقدر به فوتبال انگلیس علاقه دارم که حس کردم باید برگردم. دستاوردهای من متعلق به گذشته هستند. همیشه نگاهم به آینده است و خواسته بیشتری دارم. امیدوارم بتوانم کار خیلی خوبی در لندن انجام دهم.از بازگشت به کشور فوتبال خیلی خوشحالم. برای من، لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است. خیلی خوشحالم که مالک فولام سراغ من آمد و حالا با یکدیگر کار می کنیم.

رانیری در ادامه افزود: فولام گل های زیادی دریافت می کند و من یک سرمربی ایتالیایی هستم. برای ما، بسته ماندن دروازه تیم اهمیت دارد. وقتی می گویم باید دفاعی بازی کرد، این را از جانب مهاجمان می گویم! باید خیلی جدی تلاش کنیم. قهرمانی با لسترسیتی یک پاداش و افسانه بود. آن را فراموش کنید. حالا به جای فکر کردن به معجزه باید به نبردهای زیاد پیش رو فکر کنیم. باید همراه با هم آماده شویم.طرفداران موظفند در روزهای بد از ما حمایت کنند. الان در دوران بدی هستیم.

سرمربی سابق لسترسیتی در ادامه افزود: در اینجا به چیزی بهتر از پیتزا نیاز دارم و این اغذیه کفایت نمی کند. اگر بتوانیم در یک بازی دروازه خودمان را بسته نگه داریم، همه را به مک دونالد می برم!

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: