اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران مشخص شد + اسامی

کدخبر: 2285023

نخستین کنگره سراسری جامعه اسلامی مدیران ایران، صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، نخستین کنگره سراسری جامعه اسلامی مدیران صبح امروز (پنجشنبه، 24 آبان) در سالن اجتماعات مسجد امام صادق(ع) برگزار شد.

سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به عنوان یکی از سخنرانان ویژه این کنگره به ایراد سخنرانی پرداخته است، طی سخنانی گفت: در فرهنگ اسلامی، صبر و مقاومت رمز پیروزی است و دشمن نمی تواند استقامت ملت ما را ببیند و تحمل آن را ندارد.

وی با بیان اینکه اگر جامعه مقاومت داشته باشد همواره برقرار می ماند، افزود: مدیران ما باید زمینه را برای حضور نسل جوانان تحصیل کرده در بازار کار فراهم کنند چرا که دیگر زمان ما گذشته و نوبت جوانان است که انقلاب را شکوفاتر کنند.

نبوی با اشاره به دلایل وجود برخی مشکلات ساختاری در کشور تصریح کرد: همه مشکلات و موانع کشور به این برمی گردد که ما قانون خوب نداریم. متاسفانه ما در قانون گذاری وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهیم و گویا مسابقه ای است که هر روز یک قانون جدید تصویب کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات کشور این است که نهادها و شوراهای مختلفی مبادرت به تصویب قوانین می کنند؛ در حالی که مرکز قانون گذاری کشور باید مشخص باشد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری سیستم رجیستری در جلوگیری از قاچاق تلفن همراه گفت: در کشور هستند دستگاه هایی که سیستم ریجستری موبایل را "بای پس" کنند و کسانی که منافع نامشروعشان به خطر می افتد می خواهند جلوی شفافیت را بگیرند.

نبوی تاکید کرد: قوانین متعارض در قوای قضائیه و مجریه منشا فساد می شود و مجلس مرتب قانون تصویب کرده و این کلاف سردرگم را در ساختار قانون گذاری کشور می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهم ترین شاخصه در حکمرانی مناسب را حکومت قانون دانست و گفت: فناوری اطلاعات به کمک ما می آید تا کسانی که منافع نامشروعشان اجازه نمی دهد تا چرخه شفافیت کامل شود شناسای شوند و حکمرانی خوب با دولت الکترونیک است که محقق خواهد شد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب: راهکار خروج از وضعیت موجود اولویت دادن به حل بحران مدیریت است

روایت چمران از آخرین برنامه ها و فعالیت های جبهه مردمی

در بخش دیگری از این کنگره حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب طی سخنانی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: امروز در جمهوری اسلامی به طور همزمان وضعیت جنگ های اُحد و بدر را داریم.

وی افزود: در یک عرصه در اوج اقتداریم و در شرایطی که همه قدرت ها در سوریه و لبنان در مقابل ما قرار می گیرند، این اراده جمهوری اسلامی است که بر اراده همه آنها پیروز می شود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه متأسفانه در عرصه هایی نظیر اقتصاد و فرهنگ دچار مشکلات عدیده هستیم و صحنه جنگ احد را داریم، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب در هر عرصه ای که در مسیر ولایت حرکت کردیم، پیروز میدان ها بودیم و در نقطه مقابل در هر عرصه ای که سخن ولایت شنیده نشد، آن عرصه تبدیل به نقطه بیچارگی شد.

حجت الاسلام رحیمیان گفت: مدیر جامعه اسلامی نمی تواند با قرآن بی ارتباط باشد و قطعا کسی که نورانی شود، می تواند نوربخش باشد، امام خمینی(ره) ذوب در قرآن و ولایت بود ولی برخی گسسته از اهل بیت، قرآن و شهدا هستند.

وی با تأکید بر اینکه یهود و نصاری در مخالفت با اسلام اختلافی ندارند، اظهار داشت: اول تا آخر قرآن مرزبندی است و جمهوری اسلامی به اندازه ای محقق می شود که آدم هایش اسلامی باشند و در صورتی که درجه اسلامیت ما 10 باشد نمی تواند درجه تحقق جمهوری اسلامی ما 12 باشد.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در یک مقطع تاریخی بی نظیر قرار داریم، خاطرنشان کرد: ما در لیله القدر تاریخ اسلام زیست می کنیم و اگر کوتاهی و بدرفتاری کنیم، گناهی نابخشودنی مرتکب شده ایم.

پس از سخنرانی حجت الاسلام رحیمیان دستور کار برگزاری کنگره پیگیری و محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران به ارائه گزارش عملکرد از بدو تاسیس پرداخت. همچنین تصویب اساسنامه و مرامنامه، تصویب خط مشی و برنامه دوسالانه و انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسین از دیگر برنامه های این کنگره است.

در پایان این کنگره، اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران با آرای اعضا مشخص شدند که به شرح زیر است:

1- محمد ناظمی اردکانی 2- سید محسن یحیوی 3- عادل بنایی 4- سید احمد نصری 5- سید محمدعلی موسوی فر 6- قاسم شعبانی 7- محمد تدین 8- مجید حیدری 9- علی منزوی 10- علی ماکنعلی 11- رحیم قربانی 12- جعفر شاکری 13- ابراهیم سحرخیز 14- مجید غفوری 15- بهاره هلالی 16- رضا صابری 17- محمد احمدزادگان

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: