گزارش فاکس‌اسپورت از روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران در سایه اعتراض خاموش بازیکنان

کدخبر: 2284914

سایت فاکس اسپورت به بررسی روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران جهت شرکت در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فاکس اسپورت، این دوره سختی برای فدراسیون فوتبال ایران است زیرا بازیکنان تیم ملی این کشور بنا به دلایلی نمی خواهند مشکلات خود را در عدم دریافت پاداش های خود عنوان کنند. از سویی مجموعه فعالیت های فدراسیون فوتبال پس از اعلام اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی که در مجلس جمهوری اسلامی ایران تصویب شده است از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یک نهاد غیردولتی تحت کنترل قرار دارد.

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با بستن حساب های خود در شبکه های اجتماعی نشانه هایی از اعتراض خود به عدم امکانات کافی برای آماده سازی جام ملت های 2019 آسیا را نشان دادند. همچنین تیم ملی فوتبال ایران از نظر رسانه ای خود را در معرض قرار نمی دهد و به نحوی خود را خاموش کرده است. پرسنل این تیم از مصاحبه با رسانه های گروهی طفره می روند. به نظر می رسد این هم نوعی دیگر از اعتراض آنها به عدم دریافت پاداش جام جهانی 2018 روسیه، آماده سازی ناکافی برای جام ملت های 2019 آسیا و عدم پوشش رسانه ای عادلانه! است.

در پایان این مطلب آمده است: تیم ملی فوتبال ایران مهیای 2 بازی تدارکاتی برابر تیم های ملی ترینیداد و توباگو و ونزوئلا می شود.

واکنش سراج به تهدید فیفا و afc درباره تعلیق فوتبال ایران: قانون را کامل اجرا می کنیم

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: