حجت الاسلام رحیمیان:

جمهوری اسلامی به اندازه ای محقق می شود که آدم هایش اسلامی باشند

کدخبر: 2284859

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پیاده کردن جمهوری اسلامی مستلزم شناخت و پایبندی به اسلام، آنگونه که قرآن و ائمه بیان کردند، است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین کنگره سراسری جامعه اسلامی مدیران با بیان اینکه در جمهوری اسلامی همزمان وضعیت جنگ احد و هم جنگ بدر را داریم، اظهار داشت: در یک عرصه در اوج اقتداریم. همه قدرت ها در سوریه و لبنان یک طرف می ایستند و نهایتا این اراده جمهوری اسلامی است که بر اراده همه آنها پیروز می شود.

وی افزود: زمانی که اولین بار می خوستبم به عراق برویم 15 روز طول می کشید ولی ظرف 20 روز دو ملیون زائر می روند.

رحیمیان با بیان اینکه در عرصه ای دیگر یعنی اقتصاد و فرهنگ هزیز بیچارگی و صحنه جنگ احد را داریم، گفت: عرصه ای که حرف ولایت را شنیدیم عرصه پیروزی ما است و عرصه ای که سخن ولایت شنیده نشد عرصه بیچارگی ما همان جاست.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه پیروی از ولایت به خاطر شخص ایشان نیست، گفت: حتی پیامبر هم چون عبد خداست رسول خداست و الا اگر کلمه ای خارج از مدار رسالت خارج شود منعزل است و ولایت فقیه هم چنین است ولی ولی فقیه جانشین امام زمان است ولی چیزی جز بندگی خدا نمی خواهد.

وی با تاکید بر اینکه مدیر جامعه اسلامی نمی تواند با قرآن بی ارتباط باشد، تصریح کرد: کسی که نورانی شود می تواند نور ببخشد. امام ذوب در قرآن بود ولی برخی گسسته از اهل بیت، قرآن، ولایت، شهدا و شهادت هستند.

رحیمیان با بیان اینکه یهود و نصاری در مخالفت با اسلام اختلافی ندارند، گفت: شیفتگان راضی کنندگان غرب و آمریکا از ما نیستند و غیر خودی اند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اینکه اول تا آخر قرآن مرزبندی است گفت: جمهوری اسلامی به اندازه ای محقق می شود که آدم هایش اسلامی باشند و اکر در جه اسلامیت ما 10 باشد نمی تواند درجه تحقق جمهوری اسلامی ما 12 باشد.

رحیمیان تاکید کرد: پیاده کردن جمهوری اسلامی مستلزم شناخت و پایبندی به اسلام است، آنگونه که قرآن و ائمه بیان کرده اند.

وی با بیان اینکه ما در یک مقطع تاریخی بی نظیر هستیم, گفت: ما در لیله القدر تاریخ اسلام عمر می کنیم و اگر کوتاهی و بدرفتاری کنیم گناهش نابخشودنی است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: