از سوی خانه احزاب ایران

پیش نویس قانون جدید احزاب به مجلس تحویل شد

کدخبر: 2284833

کارگروه خانه احزاب ایران با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کرده و پیش نویس قانون جدید احزاب را به وی تحویل دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، کارگروه خانه احزاب ایران متشکل از آقایان حسین کمالی، قدرتعلی حشمتیان، حسین کاشفی، حسین کنعانی مقدم، علی شیخیانی، اسلامی تبار و محمدجواد محمدی نوری با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد پیش نویس قانون جدید احزاب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار آقایان قاسم میرزایی نکو نماینده مجلس شورای اسلامی وعضو کمیسیون ماده ۱۰،احزاب، بهرام سرمست دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، احزاب و مدیرکل سیاسی ورارت کشور و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

قدرتعلی حشمتیان نایب رییس اول خانه احزاب و دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در این باره گفت: کارگروه احزاب، متشکل از اشخاص فوق، طی ۹ جلسه به میزبانی کاظم جلالی رییس مرکز پژو هش‌های مجلس ایرادات و نواقص موجود در قانون فعلی احزاب را به بحث و تبادل نظر گذاشتند و در نهایت پیش نویسی را با توجه به نظرات سه جریان فکری کشور(اصولگرایان، اصلاح طلبان، مستقلین و اعتدالگرایان) برای طرح در مجلس و دولت آماده که تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات خود را مطرح و سپس رییس مجلس شورای اسلامی رهنمودهایی را در این رابطه ارایه و در نهایت مقرر شد تا در جلسه دیگری با حضور نمایندگان خانه احزاب و دولت و مجلس، اصلاحات مور نظر لحاظ تا سیر قانونی خود را در دولت و مجلس شورای اسلامی سپری کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: