سردار حاجی زاده در جمع خبرنگاران:

قدرت ایران را از تسلیم شدن ۴۸ ساعته صهیونیست‌ها دربرابر فلسطینی‌ها درک کنید

کدخبر: 2284827

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: فلسطینی‌ها ظرف ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی دست‌هایش را بالا گرفت و از این اتفاق می‌توانید به قدرت ایران پی ببرید.

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم و شهدای هوافضای سپاه که در حسینیه امام رضا (ع) برگزار شد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: مردم محاصره شده در غزه قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند.

وی افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که رژیم صهیونیستی دست‌هایش را بالا گرفت و از این اتفاق می‌توانید به قدرت ایران پی ببرید.

سردار حاجی زاده با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص ناتوانی عربستان در تامین امنیت کشورش گفت: سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند اما ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هقته از بین می‌روید.

وی در ادامه با بیان اینکه همه مشکلات کشور قابل حل است تصریح کرد: اگر به شیوه شهدا برگردیم، در همه امور موفق خواهیم بود. قدرت ایران را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی سپاه اظهارداشت: ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، این قدرت بازدارندگی بسیار زیاد ما را نشان می‌دهد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: