فان دیک: هواداران ایرانی،‌ دیوانه والیبال هستند

کدخبر: 2284077

بازیکن پیشین تیم والیبال پیکان گفت: من فصل گذشته در ایران بودم، هواداران دیوانه والیبال هستند، سپس به سری A۲ ایتالیا رفتم و قهرمان شدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «کی فان دیک» قطر پاسور هلندی فصل پیش تیم والیبال پیکان پس از پایان قراردادش با این تیم به ایتالیا رفت و توانست در کنار دیگر شاگردان خوان سیچلو به عنوان قهرمانی سری A2 برسد و تیم «مولفتا» را راهی سری A1 کند.

او با این حال ترجیح داد راهی آمریکای جنوبی شود و برای «لیبرتاد بورگی» آرژانتین بازی کند. به هر حال با حضور بازیکنی مثل «فرناندو هرناندس» کوبایی، او شانس زیادی برای بازی کردن نداشت.

فان دیک در مورد لیگ آرژانتین می گوید: تیم لیبرتاد به سختی تلاش می کند تا جایی در بین تیم های برتر لیگ برای خود دست و پا کند. رئیس باشگاه ایده های بسیار بزرگی در سر دارد و با وجود کمبودهایی که وجود دارد، تلاش می کند تا تیمش در بین بهترین های لیگ باشد. تیم های بولیوار و UPCN، قدرت های لیگ هستند و ما می خواهیم از آنها امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: من همیشه تیم هایی را انتخاب می کنم که برای سایرین یک چالش به حساب بیاید تا پیشرفت کنم و فصلی با یاد ماندنی داشته باشم. من فصل گذشته در ایران بودم و هواداران آن، دیوانه والیبال هستند. سپس به سری A2 ایتالیا رفتم و قهرمان شدیم. من با هدفی مشابه به آرژانتین آمدم و می خواهم سطی بازیم را ارتقا دهم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: