شاهرخ شهنازی: دیه متوفیان حادثه آکادمی ملی المپیک واریز شده است/ هفته گذشته اساسنامه به صورت علنی در اختیار اعضا قرار گرفته بود

کدخبر: 2284074

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک توضیحاتی را درخصوص اساسنامه کمیته و حادثه انفجار در آکادمی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته و در نشست هیئت اجرایی 12 آبان ماه پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک مورد بحث قرار گرفت. در همان زمان شاهرخ شهنازی توضیحاتی را به تسنیم ، ارائه کرد که طی آن مشخص شد این همان پیش نویسی است که در زمان ریاست کیومرث هاشمی نسبت به اساسنامه قبلی دارای تغییراتی شده است. این اساسنامه به عنوان پیش نویس در هیئت دولت است و چون در زمان قبل به دولت ارائه شده، می تواند تغییراتی داشته باشد. قرار است جمع بندی همه اعضا به عنوان پیشنهادها و تغییرات نسبت به اساسنامه قبل هم به دولت و هم به مجمع کمیته ارائه داده شود.

شاهرخ شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اساسنامه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: همانطور که هفته گذشته اعلام کردم، اساسنامه به صورت علنی در اختیار اعضای هیئت اجرایی قرار گرفته و قرار است در نشست آتی هیئت اجرایی، اعضا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کنند و کار مخفیانه ای انجام نشده است.

وی در خصوص نشست آنوک یادآور شد: این نشست طی هفته های اخیر برگزار خواهد شد و دکتر صالحی امیری، دکتر نصرالله سجادی به همراه دکتر قراخانلو در این نشست حضور خواهند داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص بودجه 5 میلیارد تومانی برای تجهیز آکادمی ملی المپیک و همچنین پرونده فوت سه نفر از پرسنل شرکت پیمانکاری در انفجار موتورخانه آکادمی یادآور شد: هنوز این بودجه را دریافت نکردیم. در مورد فوت افراد فوق هم دیه به میزان 700 میلیون تومان به حساب دادگاه واریز شده است. عزیزی، مسئول حقوقی کمیته ملی المپیک هفته آینده با حضور در مراجع قضایی پرونده را پیگیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور محمد درخشان در پست نایب رئیسی فدراسیون جودو مشکلی ایجاد می کند، گفت: این موضوع را باید با افراد حقوقی مطرح کرد. نایب رئیسی جزو ارکان فدراسیون نیست لیکن مسئولان فدراسیون قطعا بررسی های لازم را کرده اند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: