در صورت توافق ۱۰-۱۵ روز قبل از مسابقات از ماکسیموویچ استفاده می‌کنیم

ملک‌محمدی: با ارز "نیما" سلاح‌ها را با قیمت مناسب وارد می‌کنیم/قیمت تفنگ ۴۰ میلیون تومان است

کدخبر: 2282624

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اگر بتوانیم ارز "نیما" بگیریم در این صورت سلاح و مهمات را با قیمتی مناسب می‌توانیم وارد کشور کنیم.

رضا ملک‌محمدی نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص نشستی که فدراسیون تیراندازی با مقامات ارشد وزارت دفاع داشته اظهار داشت: همه موارد صورتجلسه شده است امیدواریم که وزارت ورزش و وزارت دفاع به تمام موادی که نوشته شده پایبند باشند. در این صورت اگر ما نیازی به واردات سلاح و مهمات داشته باشیم و نقدینگی هم تامین شود مشکلی نخواهیم داشت.

* دوباره درخواست‌مان را برای ورود سلاح به وزارت دفاع می‌دهیم

وی افزود: 3-2 ماه پیش برای وارد کردن سلاح و مهمات درخواست‌مان را به وزارت دفاع داده بودیم که صراحتا مخالفت کرده بودند حالا باید با این صورتجلسه جدیدی که داریم روز شنبه دوباره درخواست‌مان را بدهیم. امیدوارم که مانعی وجود نداشته باشد. درخواست ما برای ورود سلاح و مهمات از کشور آلمان به ایتالیا خواهد بود که یکی دو ماه زمان می‌برد. امیدوارم که مخالفتی در این خصوص صورت نگیرد.

* با ارز نیما می‌توانیم با قیمت مناسب سلاح وارد کنیم

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی درباره تامین منابع برای ورود سلاح و مهمات تصریح کرد: شنیده‌ام به برخی از اقلام ورزشی ارز نیما (ارز با قیمت متعادل) تعلق می‌گیرد اگر به ما این ارز را بدهند در این صورت می‌توانیم با قیمت مناسب سلاح و مهمات را وارد کنیم در غیر این صورت تهیه مبلغ مشکل است و تقریبا دو برابر می‌شود. اخیرا یکی از قهرمانان ما تفنگ گرفته که 40 میلیون تومان برایش تمام شده است در حالی که مبلغ تفنگ 10 تا 12 میلیون تومان این وضعیت برای همه مشکل است. در جلسه روز شنبه با وزارت دفاع درخصوص فروش سلاح‌های دولتی که وزارت دفاع تولید کرده برای مصرف عمومی و مبتدی نیز صحبت خواهیم کرد.

ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع قول داده بخش صنایع مهمات‌سازی با یارانه‌ای که برای ورزشکاران حرفه‌ای قائل می‌شود قیمت تمام شده را پایین بیاورد. امیدوارم هر دو وزارتخانه به قو‌ل‌هایی که دادند عمل کنند تا بار کوچکی از دوش ورزش برداشته شود.

* در صورت قطعی شدن اعزام به دهلی روی ساچمه خارجی سرمایه‌گذاری می‌کنیم

وی در ادامه مصاحبه درباره اینکه با این اوصاف تمرینات دچار مشکل خواهد شد و شنیده شده در اردوی تفنگ فقط دو ورزشکار حضور پیدا کرده‌اند که آنها هم با ساچمه خودشان تمرین می‌کنند، تصریح کرد: چون ساچمه تولیدات خارجی قیمت بالایی دارد ما به ورزشکاران ساچمه داخلی دادیم تا با آن تمرین کنند برای اعزام مسابقات جهانی دهلی که فعلا وقت داریم در صورت قطعی شدن اعزام و مشخص شدن ورزشکاران برای ساچمه هم سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

* تمایل داریم دوباره از ماکسیموویچ استفاده کنیم

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران بدون مربی تمرین می‌کردند و شنیده شده شما با گوران ماکسیموویچ قطع همکاری کرده‌اید، عنوان کرد: ما در نظر داریم در صورت موافقت او 10- 15 روز قبل از مسابقات از این مربی خارجی استفاده کنیم. اگر به توافق نرسیم با مربی خارجی دیگر یا یک سرمربی از داخل کار را ادامه می‌دهیم اول باید مربیان داخلی را سروسامان دهیم و کادر را بچینیم تا ببینیم شرایط چطور خواهد شد. ما با سماکین به توافق رسیدیم قرار است تا یکی دو روز آینده با این مربی تپانچه قرارداد را نهایی کنیم ما تا آخر سال 97 با او به توافق رسیدیم. در خصوص مربی اهداف پروازی نیز با یک مربی به نتیجه رسیده‌ایم اما فعلا اسمی از او نمی‌بریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: