«بریکینگ بد» فیلم سینمایی می‌شود

کدخبر: 2282520

ساخت فیلمی بر اساس سریال محبوب «بریکینگ بد» از اواخر هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اسلش‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «بریکینگ بد» در ۵ فصل ساخته شد و سال ۲۰۱۳ پخش آن از شبکه AMC به پایان رسید.

«وینس گیلیگان» کارگردان این سریال محبوب، پس از آن سریالی اسپین‌آف (مشتق‌شده از داستان اصلی) به نام «بهتره با سول تماس بگیری» ( Better Call Saul) را کلید زد که اکنون به فصل پنجم رسیده است. این سریال داستان وکیل تبهکاری به نام «سول گودمن» است و زندگی او را ۶ سال پیش از ملاقات با «والتر وایت» در برکینگ بد روایت می‌کند.

حال خبرها حاکی است گیلیگان قصد دارد فیلمی ۲ ساعته بر اساس داستان‌های وابسته به «بریکینگ بد» بسازد. گفته می‌شود این فیلم هفته بعد در نیومکزیکو کلید می‌خورد. AMC هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است، اما دفتر فیلمسازی نیومکزیکو تأیید کرده که تولید پروژه‌ای با نام «Greenbrier» در اواسط نوامبر امسال آغاز خواهد شد.

فیلمنامه توسط «وینس گیلیگان» نوشته شده و احتمالاً کارگردانی نیز به دست خود او انجام می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران اصلی بریکینگ بد از جمله «برایان کرانستون» و «آرون پائول» در این فیلم ایفای نقش می‌کنند یا خیر؟

«بریکینگ بد» داستان والتر وایت (کرانستون) معلم شیمی یک دبیرستان است که پس از اطلاع از ابتلا به سرطان ریه، تصمیم می‌گیرد با دانش‌آموز خود (پائول) مواد مخدر «شیشه» تولید کند تا خانواده‌اش پس از مرگ او تأمین باشند. والتر رفته‌رفته به این کار آلوده شده و تبدیل به یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

«بریکینگ بد» با تحسین منتقدان همراه بود و ۱۶ جایزه اِمی دریافت کرد. همچنین گینس در سال ۲۰۱۳ رکورد «تحسین برانگیزترین سریال تلویزیونی تاریخ جهان» را به خاطر دریافت ۹۹ درصدی رأی مثبت منتقدان به نام بریکینگ بد ثبت کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: