از سوی فرمانده ناجا صورت گرفت

ابلاغ پیام تبریک و تسلیت دفتر رهبری به خانواده شهید نورخدا

کدخبر: 2282480

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه امنیت امروز خود را مدیون شهید نور خدا موسوی و دیگر شهدای میهن هستیم، پیام تبریک و تسلیت دفتر مقام معظم رهبری را به خانواده شهید ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سردارحسین اشتری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید نورخدا موسوی با اشاره به تقارن شهادت نورخدا با ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: شهید نورخدا در مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت ۱۰ سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد.

وی با بیان اینکه همرزمان این شهید از روحیه ولایی این شهید خاطراتی دارند، افزود: بعد از این جانبازی، نور خدا ۱۰ سال در حالت نباتی زندگی کرد و باید به همسر صبور، فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده ناجا ادامه داد: نگهداری از جانبازی در این وضعیت سخت است و تنها عشق و علاقه به اهل بیت(ع) و اسلام موجب می شود کسی 10 سال به جانباز خدمت کند، امروز امنیت کشور به واسطه خون این شهیدان والا مقام حاصل شده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه با نگاه به کشورهای همسایه و اتفاقات آنها متوجه می شویم که ما غرق در نعمت امنیت هستیم، افزود: امنیت امروز را مدیون شهید نورخدا و شهیدان بزرگوار میهن، جانبازان، هدایت های رهبری و هوشیاری مردم هستیم.

نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: ۸ هزار شهید در جنگ و بیش از ۵ هزار نفر برای تامین امنیت در مرزها در شهرها و روستاها به شهادت رسیده اند.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح برای امنیت این مرز و بوم، پاسداری از ارزش های اسلامی و ... آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.

نیروهای مسلح در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند

سردار اشتری با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند، بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا مردم را تهدید کرد تابستان داغی خواهید داشت و ۱۳ آبان مردم را تحریم کرد اما بی نظیرترین راهپیمایی را ما داشتیم و این امر را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن نمی داند با چه کسی طرف است و هنوز رشادت ها و صبوری های مادران، همسران و فرزندان شهدا را درک نکرده است، افزود: اگر می دانست با چه کسی طرف است این حرف ها را نمی زد و باعث بی آبرویی خودش نمی شد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه انقلاب با سرعت بیشتر راه خود را ادامه می دهد، بیان کرد: رهبری نوید دادند آینده خوبی خواهیم داشت و دشمن در عرصه اقتصادی شکست خواهد خورد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه ما باید بدانیم هر چه داریم از شهدا و جانبازان است و باید قدردان آنها باشیم، گفت: در تماس تلفنی که از دفتر مقام معظم رهبری گرفته شد، اعلام کردند که رهبری فرموده اند «در مراسم شرکت کردید سلام ما را به مردم لرستان و خانواده شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید».

گفتنی است آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر پیکر مطهر شهید سید نورخدا موسوی اقامه نماز کرد.

همچنین مراسم بدرقه پیکر شهید نورخدا موسوی در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان با حضور مسئولان کشوری، لشکری و مردم برگزار شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: