AFC ما را در آزمونی سخت قرار داد

گرشاسبی: ۳۰۰ هزار نفر خواهان بلیت بازی السد بودند/ شرمنده هواداران پرسپولیس شدم

کدخبر: 2277368

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیش از ۳۰۰ هزار هوادار خواهان بلیت بازی امروز بودند، اما کسانی به ورزشگاه بیایند که بلیت تهیه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص بلیت‌فروشی امروز دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر گفت: با مصوبه شورای تأمین بلیت‌فروشی به صورت اینترنتی انجام شد و من هم بامداد امروز بین این هواداران حاضر شدم تا قدردان آنها باشم که در سرما مقابل در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. واقعا شرمنده آنها شدم چرا که از هزاران کیلومتر دورتر به تهران آمدند و در سرما شب را به صبح رساندند.

وی ادامه داد:‌ صبح امروز با تمهیدات یگان ویژه ۷ هزار بلیت که متعلق به طبقه دوم بود در یک ساعت فروخته شد، به هر حال وقتی حال پرسپولیس خوب است، حال هواداران هم خوب است، من از هواداران خواهش می‌کنم برای نظم بیشتر کسانی که بلیت دارند به ورزشگاه بیایند، چرا که بیش از ۳۰۰ هزار متقاضی برای بلیت این بازی مراجعه‌کننده وجود داشت، اما برای نظم بیشتر، کسانی به ورزشگاه بیایند که بلیت دارند و کسانی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند، هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند هم حتما با خودشان کارت ملی به همراه داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌کنفدارسیون فوتبال آسیا امروز ما را در آزمونی سخت امتحان خواهد کرد و اگر نمره قبولی بگیریم می‌توانیم ان‌شاءالله بازی فینال را در تهران برگزار کنیم، البته می‌دانم که هواداران حواس‌شان است که ان‌شاءالله بتوانیم در ۱۹ آبان میزبانی شایسته‌ای را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: