خوش‌خبر: ضیایی از من خواست استعفا بدهم!

کدخبر: 2277255

سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال ایران گفت: رئیس فدراسیون والیبال از من خواست به دفترش بروم و در آنجا به من گفت که نامه استعفایم را بنویسم!

امیر خوش خبر در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درباره دلایل پایان همکاری اش با تیم ملی والیبال ایران و اتفاقاتی که در این زمینه رخ داده است، گفت: احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال، امروز از من خواست که در دفترش با وی ملاقاتی داشته باشم. بعد از صحبت با من در این جلسه خواست استعفا بدهم و از تیم ملی بروم.

خوش خبر در ادامه و درباره این موضوع که پیش از این نیز استعفا داده بود و با این استعفا موافقت نشده بود، اظهار داشت: بعد از مسابقات لیگ ملت های 2018 والیبال نامه ای چند صفحه ای به ضیایی نوشتم و ضمن بیان مسائل، مشکلات و راهکارهایی که برای تیم ملی به ذهنم می رسید، استعفای خودم را اعلام کردم. در آن نامه از ضیایی خواستم فرد دیگری را به عنوان سرپرست انتخاب کند تا من بتوانم در کنارش به وی کمک کنم تا تمام موارد را یاد بگیرد. اما آن زمان با استعفای من موافقت نشد.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران افزود: من هر سال اول فروردین مانند سایر اعضای کادر فنی تیم ملی تا شهریور ماه حکم می گیرم. امروز فدراسیون لغو ماموریت من از فدراسیون را امضا کرد و من هم به درخواست احمد ضیایی نامه استعفا نوشتم و از فدراسیون رفتم.

خوش خبر درباره این موضوع که فکر می کند چرا ضیایی بعد از این مدت، امروز ناگهانی تصمیم گرفت که از وی بخواهد نامه استعفا بنویسد، گفت: من و ضیایی در جلسه ای که داشتیم صحبت خاصی انجام ندادیم. او از من بابت کارهایی که کرده بودم تشکر کرد و هیچ ایرادی هم نگرفت. در واقع باید بگویم که دلیل این عجله ای که وی داشت را نمی دانم.

خوش خبر در پایان گفت: کار من در والیبال تمام شده است و هر کاری از دستم برآید برای موفقیت این رشته انجام می دهم. به هر حال والیبال مسیر دشواری در پیش دارد. امیدوارم روزهای خوبی پیش روی والیبال باشد.

بیشتر بخوانید:

"خوش خبر" از والیبال رفتنی شد / احتمال استعفای اجباری!

ادامه سریال تصمیمات عجیب فدراسیون والیبال/ معرفی منظمی به جای افشاردوست به آسیا!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: