از کمیته اخلاق «لولو سرخرمن» درست نکنید

بهروان: اصفهانیان حتی نامه‌های ما را پاسخ نمی‌دهد

کدخبر: 2276987

رئیس هیأت فوتبال مازندران گفت: متاسفانه رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال حتی پاسخ نامه‌های ما را نمی‌دهد و با ادبیاتی نامناسب می‌گوید لزومی نمی‌بینم به این نامه‌ها پاسخ بگویم.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد اعتراضات باشگاه نساجی به داوری‌های لیگ برتر علیه خودش گفت: به جز اینکه تماشاگران و هواداران نساجی در قائم‌شهر و همچنین کادر فنی نساجی از داوری‌ها ناراحتند و می‌گویند که اشتباهات داوری به ضرر این تیم بوده کارشناسان داوری هم در چند مسابقه تائید کرده‌اند که داوران علیه این تیم مرتکب اشتباه سهوی تاثیرگذار شده‌اند. این چنین اتفاقاتی در داوری باعث می‌شود تماشاگران قائم‌شهر، مسئولان باشگاه نساجی به هیأت فوتبال استان انتقاد کنند و بگویند شما چه می‌کنید مگر شما مسئول و بزرگ فوتبال این استان نیستید؟ ما به چه کسی باید حرف‌مان را بزنیم؟

وی افزود: وقتی اشتباهات تاثیرگذار علیه یک تیم چند بار تکرار می‌شود به طور ناخودآگاه برای تماشاگران ذهنیت وشائبه ایجاد می‌کند. اینکه تماشاگران به ما اعتراض کنند اشکالی ندارد اما وقتی داوران چنین اشتباهاتی مرتکب می‌شوند تماشاگران به ما هم توهین می‌کنند و به دلیل عصبانیت زیادی بدترین اهانت‌ها به ما می‌شود. گناه ما چیست؟ ما حتی به کمیته داوران در این خصوص نامه نوشته‌ایم اما متاسفانه نامه‌های ما بی‌پاسخ مانده است.

رئیس هیأت فوتبال مازندران تصریح کرد: نمی‌دانم چرا کمیته داوران پاسخ نامه‌های ما را نمی‌دهد این در حالی است که اگر هیأت فوتبال یک نامه فدارسیون را جواب ندهد سریع به ما نامه می‌زنند و می‌گویند علت عدم پاسخگویی چیست؟ کارهای اداری باید دو طرفه باشد. خانم محسنی کمک داور بین‌المللی فوتبال به هیأت فوتبال نامه گلایه‌آمیز نوشت و گفت چرا از فهرست بین‌المللی کنار گذاشته شده است؟ ما هم نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشته‌ایم اما این نامه بی‌پاسخ ماند. این خانم داور به فدراسیون مراجعه کرد که به او گفته شد لزومی نمی‌بینیم به این نامه‌ها پاسخ بدهیم. این خانم داور در برنامه نود هم خیلی متین صحبت کرد.

بهروان افزود: متاسفانه یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال نباید چنین رفتاری انجام دهد. فریدون اصفهانیان نمی‌تواند با هیأت فوتبال این استان اینگونه برخورد کند. او اگر می‌خواهد شانش حفظ شود باید شان دیگران را حفظ کند و پاسخگو باشد.

وی با اشاره به نارضایتی مالک باشگاه نساجی از شرایط داوری عنوان کرد: در شرایط بد اقتصادی که همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند مالک تیم هم می‌گوید با این اوضاع نمی‌خواهد تیم‌داری کند. متاسفانه فدراسیون فوتبال هم چند نامه ما را بی‌پاسخ گذاشته است. اشتباهات داوری مکرر باعث شده فضای فوتبال در استان ما ملتهب شود و ما سیبل شویم. من به دبیر فدراسیون فوتبال نامه نوشتم و ایشان نامه را به اصفهانیان ارجاع داده اما اصفهانیان رئیس کمیته داوران این نامه‌ها را جواب نمی‌دهد.

رئیس هیأت فوتبال مازندران تصریح کرد: من خودم در فوتبال حضور دارم. همه ما عضو یک خانواده و مجمع هستیم. من نائب رئیس کمیته داوران هم بوده‌ام. آقایان نمی‌توانند برای خود برج عاج درست کنند و به کسی پاسخ ندهند. داور خوب داوری است که در بازی بعدی اشتباهات بازی قبل را تکرار نکند زیرا بازی بعد اشتباهات خاص خودش را دارد. به هر حال در داوری که یک مهارت انسانی است اشتباه پیش می‌آید اما تکرار یک اشتباهات به ضرر یک تیم شائبه برانگیز می‌شود. وقتی هم اعتراض می‌کنیم ما را به کمیته اخلاق حواله می‌دهند. آقایان بهتر است از کمیته اخلاق «لولوی سر خرمن» درست نکنند. کمیته اخلاق شان خود را دارد و به دنبال فضای سالم در فوتبال است. شما که به عنوان مسئول در فوتبال حضور دارید باید پاسخگو باشید.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: