جعفرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

صدور مجوز ۴۳۰ پرواز فوق‌العاده اربعین/ زائران تنها از مراکز معتبر بلیت خریداری کنند

کدخبر: 2276559

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر ۹۱ پرواز برنامه‌ای هفتگی به عراق مجوز ۴۳۰ پرواز فوق‌العاده صادر شده است.

جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه بازرسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری بر سیستم های فروش بلیت ایام اربعین نظارت کامل دارند، گفت: متقاضیان و مسافرانی که مشکلی در تهیه بلیت و قیمت آن داشته اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری شکایات خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: شرکت های هواپیمایی ملزم هستند بر نحوه توزیع بلیت هواپیماها نظارت کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سوت قطار اربعین به صدا درآمد

جعفرزاده به مسافران اربعین توصیه کرد که بلیت خود را تنها از مراکز معتبری که اسامی آنها در شرکت هواپیمایی درج شده خریداری کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه زائران کربلا بلیت مسیر تهران - نجف را تنها 2 میلیون و 200 هزار تومان و مسیر مشهد - نجف 2 میلیون و 800 هزار تومان خریداری کنند، گفت: این قیمت بلیت تنها برای مدت زمان دوم تا دوازدهم آبان ماه تعیین شده است و اگر مسافران احیانا قیمت را بیشتر تهیه کرده اند شکایات خود را مطرح کنند.

وی تأکید کرد: مراکز معتبر فروش بلیت تنها مجاز هستند که بلیت را به فروش برسانند و این امر برای حذف واسطه ها و جلوگیری از بازار سیاه ایجاد شده است.

جعفرزاده از ایجاد 100 پرواز فوق العاده در این ایام خبر داد و گفت: در گذشته 330 پرواز فوق العاده برای نجف در نظر گرفته شده بود که این پروازها به جز 91 پرواز برنامه ای این مسیر بوده است، بنابراین هم اکنون 430 پرواز فوق العاده برای این ایام در نظر گرفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: