در ۶ ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای ۱۷ هزار مددجو در استان تهران

کدخبر: 2276174

قائم مقام کمیته امداد استان تهران گفت: ۱۷ هزار و ۸۴۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در ۶ ماه نخست امسال از کلاس‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

سید ابوالفضل پرپنچی، قائم مقام امور کلان شهر کمیته امداد استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه یکی از سرفصل های فرهنگی این نهاد به مددجویان تحت حمایت برگزاری کلاس های آموزشی است، گفت: این کلاس ها با هدف ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست امسال 17 هزار و 843 مددجو از کلاس های آموزش خانواده بهره مند شده اند، افزود: برای برگزاری این کلاس ها 295 میلیون و 700 هزار تومان هزینه شده است.

قائم مقام امور کلان شهر کمیته امداد استان تهران ادامه داد: موضوعات مختلفی از جمله؛ احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات اجتماعی و همچنین دوره های آموزشی بهداشت روانی از جمله خدمات آموزشی ارائه شده به مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اهدای کارت هدیه خرید جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در سال 97/ آمار زیر یک درصدی طلاق در بین مددجوها

پرپنچی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی کمیته امداد برای توانمندی مددجویان تحت حمایت، ارائه آموزش های فردی و گروهی است، بیان کرد: این کلاس ها برای زنان سرپرست خانوار و دختران در آستانه ازدواج برگزار شد که با بهره گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه تلاش می شود تا سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت ارتقا یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: