پایان ۳۶ سال فراق خانواده شهید در معراج شهدا+تصاویر

کدخبر: 2275876

نخستین دیدار خانواده شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس بعد از ۳۶ سال فراغ، پیش از ظهر امروز در معراج شهدا مرکز انجام شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرتگاران پویا ، پیش از ظهر امروز پنج شنبه 26 مهرماه نخستین دیدار خانواده شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس شهید"فرمانعلی قربانی" بعد از 36 سال فراغ در معراج شهدا مرکز صورت گرفت.

این بسیجی شهید متولد شهرستان خدابنده بود که بعد از حضور در چندین عملیات، سرانجام در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به فیض شهادت نائل می شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید امروز در مسجد علی بن موسی الرضا واقع در مهرآباد جنوبی شهرک فردوس خیابان اسماعیلی خیابان شهید غلام عباس عسگری برگزار می شود.

تشییع پیکر پاک شهید فردا جمعه 27 مهرماه ساعت 8 صبح در شهرک دانش واقع در کیلومتر 14 جاده قدیم کرج برگزار می شود و سپس پیکر جهت تدفین به بهشت زهرا قطعه 50 منتقل می شود.

شهید فرمانعلی قربانی، فرزند صفرعلی متولد 12 فروردین ماه سال 1339 است. او که توسط لشکر 27 محمد رسول الله(ص) و از شهرستان اسلامشهر به جبهه اعزام شده بود، در سال 61 در عملیات مسلم ابن عقیل و در منطقه سومار به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید 22 ساله در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت و بعد از گذشت 36 سال طی عملات تفحص کشف و توسط پلاک هویت شناسایی شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: