معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

تمامی اعضای کاروان خادم الحسین (ع) داوطلبانه اعزام می شوند

کدخبر: 2275674

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام داوطلبانه هزار و ۳۵۰ نفر از کارکنان شهرداری به کشور عراق برای برگزاری مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی در مراسم «اعزام کاروان خادم الحسین (ع) شهرداری تهران به عتبات عالیات» ضمن ارائه گزارشی کوتاه از روند فعالیت های این معاونت برای اعزام کارمندان شهرداری به مراسم اربعین حسینی گفت: از ۳ ماه پیش جلساتی در راستای انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم انجام شده است و کارمندان شهرداری علاوه بر استقرار در نقاطی از کشور عراق در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران حضور دارند و به هم وطنان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: امسال تمام افرادی که از طرف شهرداری به این مراسم اعزام شده اند، به صورت داوطلبانه و با عشق و علاقه به این مراسم می روند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران یزدانی خطاب به کارمندان شهرداری که در این مراسم حاضر شدند، گفت: من از برادران درخواست می کنم که نوع برخورد و رفتارهایشان به گونه ای باشد که شایستگی عضویت در خانواده شهرداری را داشته باشند.

عبدلی: استقرار ۶۵۰ کارگر خدمات شهری در کربلا

همچنین در این مراسم رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در گزارشی اعلام کرد که حدود هزار و ۳۵۰ نفر از کارمندان شهرداری در مراسم اربعین امسال وظیفه خدمات رسانی به زائران را بر عهده دارند که ۳۰۰ نفر از این افراد در نجف، ۱۰۰ نفر در کوفه و ۶۵۰ نفر در کربلا حضور خواهند داشت.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: