سالاری خبر داد

کمیسیون ماده صد به قلع و جمع آوری پل و تونل پالادیوم رأی داد

کدخبر: 2275647

عضو شورای شهر تهران گفت: کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری تهران به قلع و جمع آوری پل هوایی روی گذر معبر عمومی و پرکردن تونل زیرگذر معبر عمومی مجتمع موسوم به پالادیوم رأی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در اینستاگرام خود نوشت: به موجب رأی صادره از کمیسیون بدوی ماده صد شهرداری تهران که اخیرا به مالک و شهرداری منطقه یک ابلاغ شده است، مالک باید نسبت به جمع آوری پل هوایی احداث شده بین ساختمان شمالی و جنوبی و همچنین پر کردن تونل زیرگذر عمومی اقدام کند.

وی افزود: علاوه بر تخلفات مذکور کمیسیون ماده صد نسبت به قلع و جمع آوری 335 مترمربع در طبقه نهم با کاربری اداری و همچنین 111 مترمربع توسعه زیرزمین ها و 563 مترمربع توسعه طبقات اداری رأی صادر کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بیان کرد: این مجتمع در خیابان مقدس اردبیلی منطقه یک قرار دارد و جدا از آن که بارگذاری های گسترده و خارج از ضوابط پهنه و زیر پهنه طرح تفصیلی داشته، متاسفانه با همکاری شهرداری وقت در مراحل متعدد در شورای معماری منطقه نسبت به تثبیت این تخلفات بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 اقدام کرده است.

سالاری افزود: در فرآیند تغییر مدیریت شهری، متأسفانه شاهد بودیم مالک و شهرداری منطقه یک و طی تفاهمی خارج از ضوابط شهرسازی و معماری و با انعقاد قراردی نسبت به احداث تونل زیرزمینی و پل هوایی آن هم در معبر عمومی اقدام کرد.

پس از گزارش این تصمیم گیری خلاف کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به تخلفات این پرونده ورود کرد و پیگیری های این کمیسیون منجر به ورود مراجع قضایی به این پرونده شد و نهایتا پرونده تخلفات اخیر به کمیسیون ماده صد ارجاع و رأی بدوی مبنی بر قلع و جمع آوری پل و تونل پالادیوم صادر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: