در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آماده‌سازی ۱۶ ‌هزار اتوبوس برای اربعین/ با گران‌فروشی بلیت در ایام اربعین برخورد می‌شود

کدخبر: 2275628

عامری گفت: ۱۶ هزار اتوبوس، ۴۶ هزار مینی‌ بوس و ۴۶ هزار سواری برای تسهیل تردد زائران کربلای معلی در سراسر کشور آماده می‌شوند.

احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نرخ حمل و نقل مسافر در اربعین همچنان همانند سال گذشته است و شرکت های تعاونی مسافری تنها بخشی است که تاکنون نسبت به سال گذشته تغییر قیمتی نداشته است. مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور اظهار کرد: در سال گذشته حدود 73 هزار سرویس به مرزهای مختلف ایران و عراق داشته ایم و پیش بینی می شود امسال هم این تعداد سفر را پیش رو داشته باشیم و با آمادگی کامل به استقبال سفرهای عتبات می رویم.

بیشتر بخوانید : عوارض خروج از مرزهای زمینی برای زائران اربعین حذف شد

عامری گفت: در ایام اربعین16 هزار اتوبوس، 46 هزار مینی بوس و 46 هزار سواری مسئولیت جابه جایی زائران از نقاط مختلف کشور به مقصد پایانه های مرزی را دارند و افزایش قیمتی که در این مدت پیش روی زائران است به دلیل پوشش هزینه های سفر یک سر خالی خودروها و با توجه به ترافیک سنگین مسیرهای خروجی صورت گرفته است.

وی گفت: شرکت های تعاونی مسافربری مجوز افزایش قیمت در ایام اربعین تا دو برابر قیمت سال قبل را دارند و وسایل نقلیه با قیمت های سال گذشته خدمات خود را ارائه می دهند و پایین ترین قیمت بلیت اتوبوس برای این ایام 70 هزار تومان و بالاترین قیمت هم 150 هزار تومان خواهد بود که این موضوع بستگی به وسیله نقلیه و نوع خدمات و VIP بودن آن دارد و با هرگونه گرانفروشی برخورد قانونی می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: