المپیک جوانان ۲۰۱۸| رحیمی: حضور صالحی‌امیری در بوینس‌آیرس اعتبار و جایگاه ورزش ایران را افزایش داد

کدخبر: 2273543

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک جوانان، حضور رئیس کمیته ملی المپیک در بوینس آیرس را اتفاقی ویژه در راستای توسعه ارتباطات ورزشی ایران و افزایش روحیه ملی‌پوشان ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان بعد از بازگشت رئیس کمیته ملی المپیک به کشور گفت: هر چند سفر رضا صالحی امیری کوتاه بود، اما نتایج و آثار بسیار مثبت و ارزشمندی به همراه داشت .او در این سفر بواسطه دیدارها و ملاقات های مهمی که انجام داد اعتبار و جایگاه ورزش ایران را ارتقا بخشید.

وی در ادامه به تقویت رابطه ایران با کمیته بین المللی المپیک بواسطه ارتباط خوبی که صالحی امیری با باخ ایجاد کرده اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه رئیس کمیته ملی المپیک فردی بزرگ و متشخص و آشنا به اصول و تکنیک های دیپلماتیک است که همین موضوع برگ برنده ورزش ایران در ملاقات های مهم بین المللی بود.

رحیمی یادآور شد: صالحی امیری برای این سفر طوری برنامه ریزی کرده بود که یا در سالن، یا دهکده در کنار ورزشکاران باشد یا اینکه برای پیگیری امور ورزش ایران دیدار و ملاقات هایی مهم و اثربخش با مسئولین IOC و فدراسیون های بین المللی برگزار کند.

وی در پایان گفت: ورزشکاران کاروان ایران وقتی می دیدند رئیس کمیته ملی المپیک در همه مراحل کنارشان حضور دارد، روحیه شان بسیار افزایش می یافت و کادر فنی و سرپرستی کاروان نیز به این نوع حضور دلگرم بودند. امیدوارم کاروان ورزشی ایران بتواند با کسب نتایج خوب و ارزشمند پاسخ زحمات تمام عزیزان بخصوص صالحی امیری را بدهد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: