ماجدی: تیم ملی امید فوتبال مشکلی برای حضور در ساختمان PEC ندارد

کدخبر: 2273536

مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: از قبل برای حضور در هتل یزدان هماهنگ کرده بودیم و مشکلی برای حضور ساختمان پک نداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال امید ایران که با هدایت زلاتکو کرانچار در حال آماده شدن برای مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن است، این روز ها در هتل یزدان اقامت دارد و در زمین های کارگران و خیریه عمل که وضعیت چمن خوبی ندارد، تمرین می کند.

البته در اردو های گذشته شاگردان کرانچار در هتل آکادمی مستقر بودند و در کمپ تیم های ملی تمرین می کردند، اما با توجه به اینکه اولویت فدراسیون فوتبال ، تیم ملی بزرگسالان است و آن ها خود را آماده جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات می کنند، تیم امید به هتل دیگری رفت. در چند روز گذشته حواشی زیادی مبنی بر اینکه کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ایران اجازه استفاده از پک (PEC) را به تیم ملی امید نمی دهد، مطرح شد و صبح امروز حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی بیان کرد که ما هنوز حتی پک را ندیدیم و چه برسد بخواهیم از آن استفاده کنیم. این امکانات برای تیم های ملی درست شده و وقتی این مرکز خالی است تیم امید و تیم های ملی دیگر و حتی بانوان هم باید استفاده کنند، چون همه ما زیر نظر فدراسیون فوتبال هستیم، اما هنوز در این مرکز را باز نکرده اند که هیچ، حتی اجازه ندادند آن را نگاه کنیم.

صحبت های استیلی البته با واکنش تند امیرحسین حسینی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال همراه شد، اما برای پیگیری این موضوع با فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی امید گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: فکر نمی کنم این موضوع درست باشد که کی روش اجازه استفاده از ساختمان پک (PEC) را به تیم ملی امید نداده، زیرا از قبل هتل یزدان را هماهنگ کرده بودیم و مشکلی برای حضور در این ساختمان نداریم.

بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید زیر نظر زلاتکو کرانچار در روز مصدومیت خرم حسینی مهدیخانی: کیفیت زمین تمرین خوب نیست/ از پدیده طلب دارم کرملاچعب: دوشنبه به فنلاند بازمی گردم/ شرایط تیم ملی امید سخت است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: