۲ حریف تیم ملی فوتبال در راه جام ملت های آسیا مشخص شدند

کدخبر: 2273200

شاگردان کی روش در چارچوب ۲ دیدار تدارکاتی، ماه آینده به مصاف ترینیداد و توباگو و ونزوئلا می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش درحالی از 13 مهر آغاز شد که شاگردان کی روش باید برای تقابل دوستانه با بولیوی در روز 24 مهرماه آماده شوند. به جز مرتضی پورعلی گنجی مدافع باشگاه یوپن بلژیک که به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور ندارد و در ساختمان پک ( PEC ) تمرین می کند، تمامی بازیکان در تمرینات حاضر هستند و زیر نظر کادرفنی تیم ملی کارهای تاکتیکی و هوازی انجام می دهند.

شاگردان کی روش در کمتر از ۳ ماه تا برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات، ۲ فیفادی ( روز برگزاری بازی های ملی ) در مهر و آبان ماه را از دست دادند، درحالیکه کشورهایی همچون ژاپن - کره جنوبی - استرالیا و ... در تلاش هستند تا بازی های دوستانه با کیفیتی برگزار کنند.

البته فدراسیون فوتبال ایران هم دست به کار شده و پس از بازی با ازبکستان و بولیوی، حالا خبر می رسد تقابل شاگردان کی روش با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا قطعی شده و یوزهای کشورمان ماه آینده ( آبان ) به مصاف این ۲ تیم می روند.

طبق اعلام رسانه های آمریکایی، دیدار ایران و ونزوئلا، ۲۰ آبان و تقابل با توباگو ۲۴ آبان خواهد بود.

مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین امروز ملی پوشان در این باره اظهار کرد: بازی با ونزوئلا و ترینیداد با ارتباط های شخصی کی روش نهایی شده اما به هر حال مشکلاتی هست. دوست داشتیم با حریفان بهتری کار کنیم و همان طور که رقبای ما با حریفان بهتری بازی می کنند و این مساله ارتباطی به امکانات مالی و ارتباطی ندارد اما قرار است در اردوی دوحه بازی کنیم که البته هنوز قطعی نشده و ما پیگیر آن هستیم.

او افزود: تیم های آمریکای جنوبی سطح بالایی دارند. ما گزینه دیگری نداریم و به ناچار سراغ این تیم ها رفته ایم. تیم های این قاره حداقل از آسیایی ها بهتر هستند اما می توانستیم با تیم های بهتر بازی کنیم. فکر می کنم تمام تیم های آسیایی نمی توانند با اروپایی ها بازی کنند زیرا لیگ ملت های اروپا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید:

برنامه تمرین تیم ملی فوتبال اعلام شد سال سیاه تیم های شمالی و جنوبی در لیگ برتر فوتبال ایران پیام تبریک اعضای تیم ملی فوتبال به علی کریمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: