بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

الوان‌پور: برای طلای پاراآسیایی از جان مایه گذاشتم

کدخبر: 2273186

مرد طلایی پارادوومیدانی ایران در سومین دوره بازی‌های آسیایی تأکید کرد، برای دستیابی به این موفقیت از جان مایه گذاشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد الوان پور پس از دستیابی به مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۶/۵۷ مسابقات دوومیدانی بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار کرد: به دلیل ادغام کلاس ما با یک کلاس بالاتر کارمان خیلی سخت و دشوار بود. واقعاً برای دستیابی به مدال طلا نهایت تلاشم را کردم و از جان مایه گذاشتم.

وی با اشاره به این که مسابقات پرتاب نیزه در بازی های پارالمپیک در کلاس F۵۶/۵۷ برگزار نمی شود، خاطر نشان کرد: شاید تصمیم بگیرم در آینده در موادی دیگر هم رقابت کنم.

الوان پور در پایان گفت: از همه افرادی که برای موفقیت من زحمت کشیدند و دعا کردند، تشکر می کنم.

خالوندی: رکورد خودم در جهان را دو متر افزایش دادم

محمد خالوندی هم که در رشته پرتاب نیزه شرکت کرده و جایگاه سوم را به نام خود ثبت کرد، گفت: امروز توانستم بهترین رکوردهایم را بزنم. من امروز و در این رقابت ها، رکورد خودم در جهان را دو متر جابجا کردم ولی به طلا نرسیدم. امیدوارم این رکوردها انگیزه ای باشد برای بازی های بعدی تا بتوانم در پارالمپیک و مسابقات جهانی عملکرد بهتری داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می توانست مدال خوشرنگ تری بگیرد، این طور پاسخ داد: پیش بینی خودم این بود که رکورد پایین تری ثبت کنم و فکرش را نمی کردم پرتاب هایم تا این حد بتواند رکوردها را جابجا کند اما وقتی بازی ها استارت خورد، با انگیزه ای که گرفتم، ۴۸ متر پرتاب کردم و رکورد خودم در جهان را شکستم.

خالوندی در نهایت گفت: از کمیته ملی پارالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان خواهش می کنم نگاه بهتر و حمایت های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس های ما داشته باشد. سال بعد، مسابقات جهانی را پیش رو داریم و می توانیم در همین کلاس قهرمان و نایب قهرمان شویم و باز هم مدال های اصلی را برای ایران به دست بیاوریم. امیدوارم این دوستان با حمایت هایشان باز هم به ما انگیزه بدهند تا بتوانیم بهترین رکوردها را بزنیم و برای ایران افتخار و مدال کسب کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: