البناء: سخنان نتانیاهو، مقدمه‌ای برای تجاوز به عراق است

کدخبر: 2272420

روزنامه لبنانی البناء نوشت سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقدمه‌ای برای تجاوز به عراق به شمار می‌رود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، سردبیر روزنامه لبنانی البناء در سرمقاله امروز این روزنامه نوشت سخنان نتانیاهو ، مقدمه ای برای تجاوز به عراق به شمار می رود.

ناصر قندیل، سردبیر روزنامه البناء نوشت: بیش از یک ماه است رژیم صهیونیستی عراق را به فهرست کشورهایی اضافه کرده است که تهدید شده اند پایگاه های تسلیحاتی مقاومت در آنها هدف حمله قرار خواهد گرفت.

سردبیر این روزنامه در ادامه نوشت: «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر از تریبون سازمان ملل در نیویورک تهدید کرد که عراق را در فهرست اهداف اسرائیل قرار می دهد. همزمانی این تهدید با تصمیم روسیه برای استقرار سامانه موشکی «اس-300» و تحویل آن به ارتش سوریه تصادفی نیست؛ همچنانکه همزمانی آن با اعلام دبیرکل حزب الله مبنی بر اینکه مسأله دیگر تمام شده و موشک های دقیق در دستان مقاومت قرار دارد، تصادفی نیست.

در پایان این مطلب آمده است نتانیاهو همسو با ادعاهای برخی مطبوعات صهیونیستی، با سخن گفتن از رسیدن تسلیحات ویژه ایرانی ها به عراق برای انتقال به لبنان، به دنبال مقدمه چینی به منظور انجام یک عملیات تجاوزگرانه علیه نیروهای مقاومت در خاک عراق است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: