کارگردانی مشترک صابر ابر، الهام کردا و پانته‌آ پناهی‌ها در ایرانشهر

کدخبر: 2266326

ایرانشهر در حالی طبق برنامه میزبان نمایش‌هایی از الهام کردا، صابر ابر و ابراهیم پشت‌کوهی بود، اکنون با ادغام و حذف اجراها مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، طبق اطلاعات پیشین روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر قرار بر آن بود در سالن ناظرزاده کرمانی سیروس همتی در کنار ابراهیم پشت کوهی نمایش «مزامزا» را روی صحنه برد و در سمندریان نیز الهام کردا و صابر ابر در پروژه مجزا، نمایش های خود را روی صحنه برند.

اما روز گذشته روابط عمومی این مجموعه اعلام کرده است ابراهیم پشت کوهی می بایست در نوبتی دیگر نمایش «کمدی الهی: جلد بزرخ» خود را در تاریخ دیگری اجرا برد. این در حالی است که پشت کوهی در یک مراسم رسمی پوستر نمایش خود را انتخاب کرده بود. این انتخاب نیز در جمع هنرمندان و براساس انتخاب آنان از میان پنج پوستر متفاوت رقم خورده بود.

در سوی دیگر، سمندریان برخلاف برنامه میزبان نمایش «تئاتر» به کارگردانی مشترک صابر ابر، الهام کردا و پانته آ پناهی ها است. پیش از این قرار بود الهام کردا نمایش «اعظم» و صابر ابر «یک معاشرت طولانی» را روی صحنه برند. سپس خبرهایی مبنی بر اجرای دو نمایش مرتبط با هم توسط این دو هنرمند به گوش رسید؛ اما نتیجه نهایی یک اثر با حضور چند هنرجو و کارگردانی سه بازیگر است. البته باید دید کیفیت اثر مذکور به چه نحوی است.

قرار است هر دو نمایش «مزامزا» و «تئاتر» از روز پنجشنبه 5 مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه روند.

تماشاخانه اعلام نکرده است علت کنسل شدن نمایش پشت کوهی چه بوده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: