برای دیدار نساجی مازندران - استقلال؛

کاظمی: فقط ۱۰ درصد بلیت‌ها برای استقلال به فروش می‌رود

کدخبر: 2265503

مدیر اجرایی تیم نساجی مازندران گفت: استقلال درمورد افزایش تعداد بلیت هوادارانش درخواستی نداشته است و ۱۰ درصد ورزشگاه سهم هواداران این تیم است.

محمد کاظمی مدیر اجرایی تیم نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس مصوب شورای تامین استان مازندران در رابطه با بلیت فروشی بازی تیم های استقلال و نساجی مازندران در چهارچوب هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر قرار بر این بوده است که حدود 10 هزار بلیت برای دو تیم به فروش برسد که از این تعداد 10 درصد بلیت ها برای تیم استقلال و 90 درصد هم برای تیم فوتبال نساجی مازندران خواهد بود.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گنجایش 15 هزار نفری دارد که 10 درصد آن برابر با 1500 نفر خواهد بود اما براساس مصوبه شورای تامین که تاکید بر فروش 1000 بلیت برای هواداران استقلال بوده عمل کرده ایم و تیم استقلال هم درخواستی مبنی بر بیشتر شدن این تعداد نداشته است.

او افزود: حتی جایگاه بلیت فروشی تیم مهمان جدا است و مشکلی تا به حال به وجود نیامده است.

مدیر اجرایی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بلیت فروشی به صورت الکترونیکی بوده است و پس از بازی با شاهین لردگان که اولین تجربه بلیت فروشی تمام الکترونیک تیم نساجی مازندران بود ،امروز شاهد استقبال چشمگیرتری بوده ایم و 9 هزار و 400 بلیت به صورت الکترونیکی به فروش رفته و فقط حدود 600 بلیت باقی مانده است که نشان از موفقیت در روند فروش بوده است.

بیشتر بخوانید:

نارضایتی، سرکشی و لجبازی چاشنی استقلال قبل از دربی

خرید های بنجل و سلیقه آنتیک شفر

برنامه استقلالی ها قبل از دیدار مقابل نساجی مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: