بدهی‌ها کار دست مشکی پوشان خراسان داد

کدخبر: 2265493

تیم فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان طبق رای کمیته تعیین وضعیت حق استفاده از بازیکنان جدید خود برابر ملوان بندرانزلی را ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان در حالی امروز در لیگ دسته یک باید به مصاف تیم ملوان بندرانزلی برود که طبق رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حق استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارد.

مشکی پوشان دیار خراسان از سوی کمیته تعیین وضعیت، مجوز موقت دریافت کرد تا ۲۱ شهریور ماه ۹۷ بدهی های خود را تسویه حساب کند، اما این تیم مشهدی طلب اکبر میثاقیان و سید حسین کریمی را پرداخت نکرد. به همین علت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به سازمان لیگ اعلام کرد که مجوز موقت مشکی پوشان جهت استفاده از بازیکنان جدید منقضی شده است و این تیم حق استفاده از بازیکنان جدید خود را در بازی امروز برابر تیم ملوان بندرانزلی ندارد.

اگر تیم مشکی پوشان دیار خراسان از بازیکنان جدید خود در بازی امروز استفاده کند طبق قانون این تیم مشهدی تخلف کرده است و رای بازی این تیم برابر ملوان بندرانزلی باید ۳ بر صفر به نفع انزلی چی ها صادر شود.

در صورتی که سازمان لیگ بدون توجه به نامه کمیته تعیین وضعیت برای بازیکنان جدید مشکی پوشان کارت بازی صادر کند و آن ها برابر تیم ملوان بندر انزلی بازی کنند، کمیته تعیین وضعیت حق شکایت از مسئولان اجرایی سازمان لیگ را دارد.

گفتنی است دیدار تیم های فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان و ملوان بندرانزلی عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: کدام تیم لیگ برتری، همسفر مشکی پوشان در لیگ یک می شود؟ باشگاه مشکی پوشان در آستانه انحلال قرار دارد/آماده فروش امتیاز سیاه جامگان هستم امتیاز تیم مشکی پوشان به صورت موقت به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: