هخامنش: داور می‌توانست در ۲ صحنه اعلام پنالتی کند

کدخبر: 2265483

مدافع تیم صنعت نفت آبادان گفت: بنیادی فر قضاوت خوبی داشت اما می توانست در ۲ صحنه اعلام پنالتی کند.

وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره دیدار روز گذشته این تیم مقابل تیم پیکان که با حواشی فراوانی همراه بود اظهار کرد: ما بازی خوبی را مقابل تیم پیکان انجام دادیم، اما متاسفانه ۲ گل بد از این تیم خوردیم. مخصوصا در گل اولی که دریافت کردیم تیممان کاملا در فاز هجومی قرار داشت و بازی در دستمان بود، اما باعث شد روحیه ی بازیکنانمان پایین بیاید، اما با برسانیم. همین اتفاق دقایق آخر بازی هم رخ داد و در حالی که توپ و زمین را در اختیار داشتیم در یک ضد حمله توسط تیم پیکان گل بعدی را دریافت کردیم و بعد از آن گل هم اتفاقات بدی رخ داد که باعث شد بازی نیمه تمام بماند.

او درباره قضاوت موعود بنیادی فر در این مسابقه گفت: داور قضاوت بدی را در این مسابقه نداشت، اما در ۲ صحنه می توانست برای تیممان پنالتی اعلام کند مخصوصا در صحنه اول که اگر پنالتی را برایمان اعلام می کرد روند بازی عوض می شد و بازی شکل دیگری به خود می گرفت. اعلام نکردن پنالتی توسط داور باعث شد تا هوادارانمان عصبی شوند و آن اتفاقات ناخوشایند به وجود آمد که من اصلا رفتار آن ها را تایید نمی کنم، اما به آن ها حق می دهم که معترض باشند.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان افزود: کمک داور هم یک خطای پرتاب اوت دستی از بازیکن ما گرفت که اصلا خطا نبود و این اتفاقات باعث شد تا حواشی به وجود بیاید در صورتی که داور می توانست بازی را ادامه دهد و اگر این اتفاق رخ می داد شاید ما می توانستیم حتی گل تساوی را هم به ثمر برسانیم، چون ۱۰ دقیقه از وقت بازی باقی مانده بود و فشار از سمت ما بر روی دروازه تیم پیکان خیلی زیاد بود و امکان اینکه تیممان گل تساوی را وارد دروازه پیکان می کرد خیلی زیاد بود. معلوم نیست که کمیته انظباطی چه حکمی بدهد، ولی به احتمال فراوان این حکم به ضرر تیم ما خواهد بود.

هخامنش در پایان خاطر نشان کرد: پائلو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نکات بسیار خوبی را به بازیکنان گوش زد می کند، اما شرایط تیممان طوری شده است که ما عادت کرده ایم هر بازی را با تساوی به پایان برسانیم در صورتی که در هر مسابقه توپ و زمین را در اختیار داریم، اما گل های بدی را دریافت می کنیم و همین باعث می شود که نتوانیم پیروز از زمین مسابقه بیرون بیاییم، اما اگر بخواهیم از لحاظ کیفی بازی تیممان در سطح بالایی قرار دارد و در هر مسابقه خیلی خوب بازی می کند.

بیشتر بخوانید: حسن زاده: باید به سراغ تنبیهات سنگین آیین نامه انضباطی برویم فتاحی: هواداران صنعت نفت آبادان در جنجال سازی سابقه دار هستند طالقانی: هواداران نباید اعتراض شان را با پرتاب سنگ نشان دهند/ اشتباهات داوری جزئی از بازی است نفت آبادان یک - پیکان ۲/ اولین مسابقه نیمه تمام هجدهمین دوره لیگ برتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: