تلاش آمریکا برای نرسیدن میزبانی جام جهانی فوتسال به ایران با حمایت از کاستاریکا

کدخبر: 2265456

فدراسیون فوتبال آمریکا در تلاش است با حمایت از کارستاریکا شانس ایران برای کسب میزبان جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران که یکی از قدرت های برتر فوتسال جهان و آسیاست با توجه به تجربه موفق در برگزاری مسابقات مختلف جهانی و قاره ای در این رشته یکی از نامزدهای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 به شمار می رود و از شانس کمی در این زمینه برخوردار نیست.

با این وجود فدراسیون فوتبال آمریکا تلاش هایش را برای نرسیدن میزبانی به ایران آغاز کرده است. آمریکایی ها تلاش می کنند از طریق مذاکره با سایر کشورها با حمایت از میزبانی کاستاریکا مانع از موفقیت ایران در رسیدن به میزبانی این رقابت ها شوند.

نمایندگان فدراسیون فوتبال آمریکا همچنین به دلیل برخی مشکلات و تحریم ها ایران را فاقد صلاحیت برگزاری این رویداد دانسته اند. با این وجود تلاش های ایران برای کسب میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال در سال 2020 ادامه دارد و از طریق رایزنی با مسئولان فیفا از جمله شخص اینفانتینو دنبال می شود.

با توجه به ارتباط نزدیک مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اینفانتینو رئیس فیفا و همچنین علی کفاشیان با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، امکان افزایش شانس ایران برای کسب میزبانی جام جهانی 2020 وجود دارد. کفاشیان که رئیس کمیته فوتسال AFC نیز هست در این زمینه رایزنی های ویژه ای را آغاز کرده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: