فیفا، دیدار تیم های ملی ایران و بولیوی را تایید نکرد

کدخبر: 2265419

فدراسیون جهانی فوتبال، هنوز دیدار تیم‌های ملی ایران و بولیوی را تایید نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان که به پیروزی یک بر صفر شاگردان کارلوس کی روش انجامید، یوز های کشورمان قرار است در چارچوب دیداری دوستانه، ۲۴ مهر در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی بروند.

تیم ملی ایران با مربی پرتغالی در حالی آماده حضوری پرقدرت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات می شود که در صدد شکستن طلسم قهرمان نشدن در این مسابقات هستند و تلاش می کنند تا مانند سال های ۱۹۶۸ - ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

پس از پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با بازی فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز که (شنبه ۷ مهرماه ۱۳۹۷) برگزار می شود، لیگ به مدت ۲۰ روز تعطیل خواهد شد و شاگردان کی روش به اردوی آماده سازی و برگزاری بازی تدارکاتی می روند.

در حالی که فدراسیون فوتبال ایران ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ اعلام کرد که ۲۴ مهر در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی می روند، اما هنوز فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) این مسابقه را تایید نکرده است و البته به نظر می رسد این اتفاق تا چند روز دیگر رخ دهد.

فیفا، دیدار ایران و بولیوی را تایید نکرد

درباره تیم ملی بولیوی باید بدانید که این کشور نخستین بازی خود را در سال ۱۹۲۶ مقابل شیلی انجام داد و سرمربی این تیم سزار فاریاس است. بولیوی ها در جدیدترین رنکینگ فیفا در رده ۵۹ قرار داشتند و بهترین رده آن ها به سال ۱۹۹۷ برمی گردد که در رده هجدهم جهان قرار داشتند.

دیدار تیم های ایران و بولیوی ۲۴ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: مصاف دوستانه شاگردان کی روش با تیم ملی بولیوی فدراسیون فوتبال و استفاده از برند داخلی برای تیم های پایه تاج: کی روش پول و وقت ما را به نتیجه می رساند/از علی کریمی ناراحت نیستم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: