۱۵ مهرماه؛ آخرین فرصت شرکت در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره»

کدخبر: 2265400

با انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» که آبان ماه ۹۷ برگزار می شود، جزئیات این رویداد فرهنگی و هنری اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حوزه هنری انقلاب اسلامی شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» را آبان ماه 1397 در شهر رشت برگزار می کند. شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش های اسلامی، معرفی و برجسته سازی چهره های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری اعلام شده است.

شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» در دو بخش اصلی داستان و شعر با موضوع آزاد و بخش ویژه مدح پیامبر و وحدت آبان ماه امسال برگزار می شود. بخش داستان این جشنواره شامل قالب های داستان کوتاه و داستانک یا داستان کوتاه کوتاه)قالبی در داستان نویسی که در حداکثر یک صفحه نوشته می شود و در پی کشفی ضربه زننده است) و بخش شعر آن شامل قالب های شعر سنتی (کلاسیک)، شعر نو (سپید و نیمایی) و ترانه و سرود است. همچنین علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی می توانند در بخش ویژه با موضوع مدح پیامبر و وحدت، اشعار و داستان های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد، 15 مهر و زمان برگزاری آن، 27 و 28 آبان ماه در شهر رشت است.

متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» می توانند با مراجعه به سایت سپهر سوره هنر(حوزه هنری) به نشانیhttp://www.artfest.ir/ در جریان جزئیات مقررات و شرایط ارسال اثر به این جشنواره قرار بگیرند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: