دور دنیا با نوآوران؛

از درمان آسم به روشی جدید و عجیب تا بینی مصنوعی که شما را از شر عفونت خلاص می‌کند

کدخبر: 2265087

محققان موفق به طراحی تکنولوژی شده‌اند که قادر است از طریق حسگرهای مخصوص به وجود انواع باکتری‌های کشنده پی ببرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن آوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت کشور و باز شدن دریچه های جدیدی از علم و فناوری می شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی اختراعات ساخته شده در سراسر جهان بپردازیم.

آسم را با این روش جدید درمان کنید

گروهی از دانشمندان توانسته اند ساده ترین راه برای درمان بیماری آسم را ابداع کنند، در این روش از غذاها و میوه هایی که فیبر بالایی دارند استفاده می شود تا به وسیله آن بتوان آسم را درمان کرد، همچنین به دلیل وجود فیبر بالا در میوه ها ی مختلف می توان امید داشت تا این روش درمانی سبب شود آسم برطرف شود.

بینی مصنوعی که هر نوع باکتری را از بین می برد

دانشمندان توانسته اند نسل جدیدی از بینی مصنوعی را به وجود آورند که قادر است از طریق حسگرهای مخصوص به وجود انواع باکتری های کشنده پی ببرد، این دستگاه های کوچک به حسگرهای قوی مجهز است و کوچکترین باکتری و عفونت را تشخیص می دهد و آنها را درمان می کند.

از درمان آسم به روشی جدید تا طراحی لباسی که سلامت شمارا تضمین می کند

لباسی که شما را درمان می کند

دانشمندان توانسته اند لباسی را تولید کنند که با کوچکترین عفونت و سوختگی می درخشد و از خود واکنش نشان می دهد این لباس دارای نور فرابنفش است که سبب می شود تا هر نوع زخم ناشی از سوختگی که ممکن است عفونت کند شناسایی شود، همچنین اگر بیماری که دچار سوختگی شدید شده باشد، تب کند این لباس در کمتر از چند دقیقه هشدار می دهد و فرد را از وجود عفونت با خبر می کند.

از درمان آسم به روشی جدید تا طراحی لباسی که سلامت شمارا تضمین می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: