با حضور شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد؛

نشست ستاد هماهنگی استقبال از مهر در قلب تاریخی طهران

کدخبر: 2264963

نشست ستاد هماهنگی استقبال از مهر به ریاست شهردار قلب تاریخی طهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست ستاد هماهنگی استقبال از مهر که فرمانده پلیس و سر کلانتر راهور و ریاست آموزش و پرورش منطقه ، معاونین و شهرداران نواحی شش گانه حضور داشتند ، علی محمد سعادتی شهردار قلب تاریخی طهران در سخنانی آموزش را پایه فعالیتهای اجتماعی خواند و گفت: نگاه مدیریت شهری به بحث آموزش و پرورش حمایتی است و همه وظیفه داریم با این نگاه ، آینده ای بهتر برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به موضوع مدیریت یکپارچه شهری افزود: رویداد استقبال از مهر می تواند نمونه و الگویی از هماهنگی و همکاری بین نیروی انتظامی ، راهور ، آموزش و پرورش و شهرداری باشد.

سعادتی در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای گردشگری و سرمایه گذاری در مدارس منطقه با مشارکت آموزش و پرورش و حمایت مدیریت شهری ، پشتیبانی مدیریت شهری از خیرین مدرسه سازدر کمک به ایمن سازی مدارس ، همکاری در برپایی رویدادهای ویژه دانش آموزی با توجه به بافت تاریخی منطقه و ... تاکید کرد.

در ادامه این نشست گزارشی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ و نواحی شش گانه در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در طرح استقبال از مهر ارائه گردید و تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: