توصیه عهد التمیمی به جوانان اسرائیلی: تلاش کنید قربانی شستشوی مغزی سران خود نشوید

کدخبر: 2264901

دختر نوجوان فلسطینی که به نماد مقاومت در سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده است در مصاحبه با فرانس ۲۴ خطاب به جوانان اسرائیلی، به آنان توصیه‌هایی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عهد التمیمی ، دختر نوجوان فلسطینی که به نماد مقاومت در سرزمین های اشغالی تبدیل شده است، به جوانان صهیونیست توصیه کرد انسانیت فراموش شده خود را بازیابند تا قربانی اشغالگری و شستشوی مغزی نشوند.

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد مقاومت، رمز عهد التمیمی، دختر نوجوان 17 ساله فلسطینی است که در ماههای اخیر به نماد مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل در سرزمین های فلسطینی تبدیل شده است. وی ماه دسامبر پس از کتک زدن دو نظامی اسرائیلی دستگیر و پس از آن روانه زندان شد. انتشار ویدئوی این صحنه در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی ایجاد کرد.

التمیمی که چندی پیش از زندان آزاد شد، در گفتگوی اختصاصی با شبکه فرانس 24، خطاب به جوانان اسرائیلی که در سرزمین های اشغالی فلسطین هستند، گفت: "من از جوانان اسرائیلی می خواهم انسانیت فراموش شده خود را بازیابند، به زندگی پیش روی خود نگاه و واقعی فکر کنند. از آنها می خواهم دیگر شستشوی مغزی را تحمل نکنند. من همچنین از آنها می خواهم از آنچه اتفاق می افتد آگاه باشند تا بتوانند بین خوبی و بدی تفاوت قائل شوند. من از آنها می خواهم انسانیت خود را بازیابی کنند تا قربانی اشغالگری نشوند. این جوانان اسرائیلی که قلب آنها آکنده از نفرت ضد مردم فلسطین شده است، در واقع خودشان قربانی هستند. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: