وان‌پلاس به تولید تلویزیون هوشمند کشیده شد

کدخبر: 2264878

وان‌پلاس، شرکت چینی تولیدکننده موبایل اعلام کرده که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک وارد عرصه تولید تلویزیون‌های هوشمند شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت gsmarena، شرکت وان‌پلاس یک شرکت فعال در عرصه تکنولوژی و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی تأسیس شده و دفتر مرکزی آن نیز در شهر شنزن چین واقع شده است .

حالا به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد وان پلاس نیز قصد دارد به‌منظور گسترش بازارهای جهانی، افزایش سهم خود از بازار محصولات تکنولوژی و رشد درآمد و سودآوری خود، به تولید تلویزیون‌های هوشمند و جدیدی تحت عنوان وان‌پلاس تی‌وی ( OnePlus TV ) بپردازد که در نوع خود قادر خواهد بود با سایر رقبای قدرتمندش همچون تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، سونی، ال جی و غیره به خوبی رقابت کند.

وان‌پلاس نیز به نظر می‌رسد همچون بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی تصمیم گرفته درراستای هوشمندسازی محصولات و لوازم خانگی گام‌های موثر و بلندی را بردارد و گجت‌های هوشمند پرطرفداری را به مرحله تولید و عرضه برساند و به کاربران این امکان را بدهد، به‌سادگی میان گوشی‌های موبایل، تلویزیون و سایر محصولات مورداستفاده خود ارتباط برقرار کنند.

البته وان‌پلاس جزئیات و اطلاعات دقیق‌تری را در بیانیه خود بیان نکرده است و به نظر می‌رسد می‌خواهد تا زمان معرفی و رونمایی تلویزیون‌های هوشمندش، کاربران و علاقمندان را به سمت و سوی خود بکشاند و آن‌ها را در انتظار برای این محصول جدید نگه دارد.

انتظار می‌رود وان پلاس با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید، قابلیت‌های جدید و جذابی را به تلویزیون‌های هوشمندش اضافه کند تا نظر کاربران را در میان انبوهی از محصولات متنوع از برترین برندهای جهان جلب کند.

برخی از تحلیلگران در این‌باره می‌گویند وان پلاس به‌منظور ایجاد نوآوری و برای آنکه حرفی برای گفتن در میان تولیدکنندگان مشهور تلویزیون در جهان داشته باشد، ممکن است به فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی یا حتی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده روی بیاورد که در هر صورت موجب موفقیت چشمگیری برای این شرکت چینی تازه کار خواهد شد.

به‌هرحال با توجه به آنکه زمان معرفی و مشخصات فنی این محصول هنوز مشخص و ذکر نشده است، تلویزیون‌های هوشمند وان پلاس در حد یک راز باقی خواهد ماند. آنطور که پیش بینی شده است این تلویزیون تا قبل از سال آینده 2019 میلادی معرفی و عرضه نخواهد شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: