حوزه امام صادق(ع) شهریار میزبان ۳۰۰ روحانی در ایام محرم

کدخبر: 2264572

همایش علمای شهرستان شهریار با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از روحانیون و مبلغان شهریار و حومه در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

حاج آقاحسین آبادی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار در مورد فعالیت های آن مجموعه در ایام محرم در گفتگو باحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: در این ایام شهرستان شهریار هم همچون جای جای ایران اسلامی عزای امام حسین(ع) اقامه می شود.یکی از برنامه های اداره اوقاف شهریار،همایش علمای شهرستان شهریار با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از روحانیون و مبلغان شهریار و حومه در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) است.

وی در همین راستا افزود: در این مراسم که در ساعت ۱۰ صبح روزدوشنبه 26شهریورماه شروع به کار می کند دو محور آشنایی با وقف و اوقاف و همچنین توصیه مراجع معظم درباره این سنت حسنه است.

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم که در ماه محرم قرار گرفته با سخنرانی امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین سالمی مزین به بیان فرهنگ عاشورا و روح آزادگی ازنگاه اما حسین(ع) خواهد بود.همچنین برنامه هایی همچون بصیرت عاشورایی و نوگلان حسینی و سوگواره زینبی در امامزادگان برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: