عباسیان: بابت از دست دادن پنالتی عذرخواهی می‌کنم

کدخبر: 2262899

هافبک تیم سایپا تهران گفت: بابت از دست دادن پنالتی از بازیکنان و کادرفنی عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، معین عباسیان، هافبک تیم فوتبال سایپا تهران درباره پیروزی سخت تیمش مقابل سردار بوکان بیان کرد: خیلی بازی سختی بود و به دشواری توانستیم از سد حریف بگذریم. در نیمه نخست موقعیت داشتیم که از حریف پیش بیافتیم، اما پنالتی را خراب کردم و کار سخت شد.

او افزود: تیم هایی که از لیگ پایین تر در جام حذفی شرکت می کنند، انگیزه خیلی زیادی دارند و این کار را سخت می کند، البته خودمان هم بی تقصیر نبودیم. از دیگر بازیکنان معذرت خواهی می کنم که پنالتی را خراب کردم و بازی به ۱۲۰ دقیقه رسید، اما خدا را شکر به پیروزی رسیدیم و راهی مرحله بعد شدیم.

عباسیان ادامه داد: پس از اینکه پنالتی من به گل تبدیل نشد، انگیزه بازیکنان تیم حریف ۲ برابر شد و کار برای ما سخت شد. یک بر صفر عقب افتادیم، اما موفق شدیم جبران کنیم و به پیروزی رسیدیم. در دنیای فوتبال طبیعی است که تیمی از لیگ ۲ با تیم لیگ برتری بازی می کند، انگیزه اش ۲ برابر است و تلاش بیشتری می کنند، اما همانطور که گفتم، بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش شان را کردند.

هافبک تیم سایپا تهران در پایان گفت: همانطور که می دانید، بازی مقابل سردار بوکان و ۱۲۰ دقیقه ای شدن فشار زیادی به بازیکنان آورد و در این هفته باید ریکاوری خوبی انجام دهیم، زیرا بازی خیلی سختی در لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان داریم.

بیشتر بخوانید: جدایی مهاجم اهوازی سایپا یک شب پیش از بازی با فولاد

سایپا ۲ - سرداربوکان یک /دایی به سختی مچ قربانی را خواباند و صعود کرد

فولاد ۱ - سایپا ۲ / پیروزی سایپا در واپسین لحظات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: