با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

رییس دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج) ابقا شد

کدخبر: 2262488

دکتر منصور غلامی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکترمحمدعلی دهقان را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج) ابقا کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم آمده است: "ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج)ابقاء می‌شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده بهمجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترمو جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید."

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: