ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی/ چالوس یکطرفه می‌شود

کدخبر: 2255632

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک در جاده‌های شمالی خبر داد و از رانندگان خواست تا زمان سفر خود را در روزهای پیش‌ِرو مدیریت کنند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس گزارش های همکارانمان از سراسر کشور و تصاویر دوربین های نظارتی پلیس، شاهد ترافیک در برخی محورهای شمالی کشور هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: بر اساس این گزارش ها ترافیک در مسیر جنوب به شمال کرج چالوس از ابتدای این مسیر تا کیلومتر 4 و تا محدوده آدران، سنگین گزارش شده و ترافیک عبوری در طول این محور به صورت نیمه سنگین در جریان است.

وی اضافه کرد: در محور هراز نیز ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده آب اسک تا گزنک به صورت سنگین بوده و در طول مسیر نیز ترافیک عبوری به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه ترافیک خودروها در محور جنوب به شمال قزوین رشت در محدوده منجیل و رودبار نیمه سنگین است گفت: علاوه بر این موارد در محور تهران قم نیز ترافیک عبوری به صورت پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: همچنین در محور قزوین کرج در محدوده مهرویلا تا پل فردیس و در ادامه در محور کرج تهران از پل فردیس تا گرم دره، شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم.

وی در ادامه با توجه به تعطیلات پیش ِرو و افزایش ترافیک در جاده های کشور به رانندگان توصیه کرد که حتماً پیش از آغاز سفر و ورود به جاده ها و محورهای مواصلاتی خارج از شهرها، حتماً با شماره 120 تماس گرفته و از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در چند روز آینده و هفته های پایانی تابستانی، احتمال افزایش ترددهای جاده ای و اوج گیری سفرهای تابستانی وجود دارد، پلیس تمهیدات ترافیکی لازم را در نظر گرفته ولی علی رغم تمام این تمهیدات لازم است تا مسافران نیز با برنامه ریزی دقیق و مدیریت زمان سفر، در بهترین شرایط ترافیکی عازم سفر شوند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ساعت 12 امروز تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس از مرزن آباد به سمت میدان امیرکبیر کرج ممنوع خواهد شد و از عصر امروز تردد در این مسیر به صورت یکطرفه انجام می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: