بازی‌ای آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸-اندونزی؛

ملی پوش سوارکاری: فردا نتیجه بهتری در "درساژ" می‌گیرم/تمرکز اسبم بهم خورد

کدخبر: 2251980

لیتا سهیلاسهی گفـت: اسبم در آغاز نمایش خود، کمی تمرکزش را از دست داد و قطعا فردا عملکرد بهتری خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، لیتا سهیلاسهی سوارکار ملی پوش کشورمان که امروز در مرحله نخست مسابقات درساژ رقابت های آسیایی جاکارتا 2018، عنوان دوازدهم را به دست آورد، اظهار داشت: پیش از مسابقه امیدوار بودم به امتیاز ۷۰ برسم، اما شرایطی که در طول مسابقه پیش آمد، سبب شد که به این امتیاز نرسم.

او درباره شرایط مسابقه گفت: در میان ۲۷ شرکت کننده، من اولین نفری بودم که مسابقه دادم. معمولا در مسابقات، داوران در ابتدا حساسیت بیشتری نشان می دهند، زیرا هنوز از کیفیت مسابقه مطلع نیستند، اما هرچه مسابقه بیشتر طول بکشد، از سخت گیری داوران هم کاسته می شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا ( بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ) دنبال کنید.

بانوی ملی پوش سوارکاری کشورمان افزود: اسبم در آغاز نمایش ، کمی تمرکزش را از دست داد و در رشته " درساژ " چنین اشتباهاتی سبب می شود، تا امتیازات زیادی از سوارکار کم شود.

سهی در پایان بیان کرد: البته با مسابقه امروز، شناخت بیشتری از محل مسابقه به دست آورده ام و قطعا فردا بهتر کار می کنم. امیدوارم با امتیازات فردا، راهی مرحله نهایی مسابقات شوم.

بیشتر بخوانید: پايان كار سواركار ايرانى با رتبه دوازدهم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: