نوبخت خبر داد؛

تشکیل کارگروهی ویژه برای حل مشکلات پیمانکاران

کدخبر: 2251970

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بر تشکیل کارگروهی ویژه برای حل مشکلات پیمانکاران تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه، یکصدو بیست و هشتمین جلسه نهاد تعامل با حضور نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حمایت از پیمانکاران و تسریع در تکمیل طرح های عمرانی برگزار شد.

این جلسه که با همت امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه در محل سازمان تشکیل شد، حمید پورمحمدی، معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه، حمیدرضا عدل، معاونت فنی، امور زیربنایی و تولیدی و جمعی از اعضای شورای هماهنگی تشکل های مهندسی، صنفی و حرفه ای کشور حضور داشتند.

محمدباقر نوبخت در این جلسه با اشاره به آثار منفی نوسانات بازار ارز ، بر پیمانکاران پروژه های دولتی مقرر کرد در اسرع وقت کارگروهی متشکل از برخی از مسوولان سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از اعضای شورای هماهنگی تشکل های مهندسی، صنفی و حرفه ای کشور برای بررسی آثار نوسانات نرخ ارز بر قراردادهای پیمانکاری و روشهای تامین مالی پروژه ها و برون رفت از وضعیت فعلی تشکیل شود.

وی از پیمانکاران به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده و موثر در توسعه کشور یاد کرد و گفت: به اعتقاد من یار واقعی دولت برای خدمت به ملت شما عزیزان هستید.

نوبخت با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه نسبت به همه اقشار و اصناف جامعه مسئولیت دارد و برای حمایت از آنها در وضعیت فعلی بسته های حمایتی تعریف شده افزود: نسبت به شرکت های پیمانکاران نیز وظیفه خاصی داریم و باید از آنها حمایت کنیم.

در ادامه این جلسه پورمحمدی و عدل نیز گزارشی کوتاه از اقدامات سازمان برنامه و بودجه درخصوص رفع مشکلات پیمانکاران ارایه کردند.

در این نشست پیمانکاران گزارشی درخصوص اوراق بدهی و اسناد خزانه اسلامی و اثرات افزایش نرخ ارز بر امور پیمانکاران ارایه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: