فارس خبر می‌دهد

آقای «اسپانسر» در راه شورای عالی اصلاح طلبان/تلاش برای عضویت یک نهضت آزادی در شورا

کدخبر: 2251935

طیف نزدیک به محمدرضا عارف در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درصدد هستند تا آقایان فرشید گلزاده کرمانی، بابک بهادری و فائزه حیدری را وارد شورای عالی اصلاح‌طلبان کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در جلسه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ۲۴ مردادماه مصوب شده بود که کمیته سیاسی این شورا طی یک ماه آینده پیشنهادات خود را به صحن شورا ارائه کند و شورا نیز نظر نهایی خود را پس از دریافت این پیشنهادات ظرف یک ماه دیگر ابلاغ کند.

هرچند که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تلاش دارد که مقوله پارلمان اصلاحات را به نتیجه برساند اما تحرکات از سوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تأکید براین دارد که پارلمان اصلاحات هیچگاه عملی نخواهد شد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که طیف نزدیک به محمدرضا عارف در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درصدد هستند تا آقایان فرشید گلزاده کرمانی، بابک بهادری و فائزه حیدری را وارد شورای عالی کرده و از سویی دیگر حزب منحله مشارکت که در قالب حزب اتحاد ملت ایران فعالیت می‌کند به دنبال وارد کردن محسن آرمین به شورا است.

عده‌ای از اصلاح‌طلبان در یک حرکت عجیب به دنبال ورود عماد بهاور عضو نهضت منحله آزادی به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هستند که البته با نزدیکی اصلاح‌طلبان با این نهضت منحله و حضور پرشور در مراسم ختم اعضای نهضت آزادی خیلی هم جای تعجب ندارد.

حزب کارگزاران سازندگی و دفتر تحکیم وحدت قدیم نیز به ورود عبدالله نوری در شورای عالی اصلاح طلبان اهتمام می‌بخشند.

علی‌رغم همه این تلاش‌ها هنوز هیچ یک از افراد فوق وارد شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان نشده و رئیس دولت اصلاح طلبان نیز تاکنون حکم هیچکس را برای ورود به این شورا امضا نکرده است.

سیدحسن رسولی که هم‌اکنون در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان عضویت دارد درباره خبر پیوستن عبدالله نوری به شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان به خبرنگار فارس گفت:‌ هنوز هیچکس به شورای سیاست‌گذاری اضافه نشده و بنده نیز خبری ندارم.

رسولی در عین حال از پیوستن عبدالله نوری به شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان استقبال کرد و گفت:‌ اگر آقای نوری به این شورا بپیوندد بسیار خوب است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: