سعیدی در تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی مطرح کرد؛

بررسی سیاست‌های بودجه‌ای سال ۹۸ دستگاه‌های فرهنگی

کدخبر: 2251930

عضو کمیسیون فرهنگی مباحث مطرح شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون را تصریح کرد.

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره مسائل مطرح شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار کرد: در این جلسه مباحثی پیرامون بودجه فرهنگی در سال 97 و 98 مطرح شد و این بحث ها پیرامون هم افزایی سیاست های بودجه ای سال 98 دستگاه های فرهنگی بود.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره عملکرد دستگاه ها در اجرای بودجه فرهنگی در سال 97 مطالبی عنوان شد و درباره آسیب ها و مشکلات این بودجه هم بحث تبادل نظر صورت گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در این جلسه درباره آمادگی این کمیسیون برای ورود به بررسی بودجه 98 مطالبی مطرح شد تا بتوان از فرصت کوتاهی که در زمان طرح این بودجه در مجلس وجود دارد، به نحو احسن استفاده کرد.

سعیدی با اشاره به مشکلات کشور در نظام بودجه ریزی فرهنگی، گفت: متأسفانه تنها 0.7 بودجه کشور مربوط به بودجه فرهنگی است و این موضوع با توجه به آن که انقلاب ما انقلابی فرهنگی است، نوعی عیب و نقص تلقی می شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه ادامه بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما را در دستور کار داشتیم که موادی از این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: