معاون الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران

حرکت‌های هوشمندانه سپاه تنش‌های جامعه را آرام می‌کند

کدخبر: 2251922

معاون الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران گفت: حرکت‌های هوشمندانه سپاه تنش‌های جامعه را آرام می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار پاسدار عبدالرسول مهوری در هشتمین جشنواره سراسری مالک‌اشتر سپاه روح‌الله استان مرکزی به اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص توان نیروهای مسلح گفت: طبق منویات رهبرمعظم انقلاب، امروز نیروهای مسلح مثل 20 و یا 30 سال گذشته نیستند بلکه این آمادگی و توان به مراتب بهتر، قویتر، آماده‌تر و رو به جلوتر است و این نشان از بی تاثیری معارضه دشمن است.

وی با قرائت بخشی از پیام فرمانده کل سپاه پاسداران به جشنواره مالک اشتر و با اشاره به دیدار سال گذشته منتخبان این جشنواره با رهبرمعظم انقلاب افزود: جشنواره مالک اشتر باعث تعمیق و حرکت پیش‌رونده نیروهای مسلح می‌شود و تاییدی برمسیر پیش‌روی مجریان و تاکیدی بر استمرار این مسیرمبارک است.

معاون الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران هدف ازبرگزاری این جشنواره را یک حرکتی درمسیرکارخوب و خیر و تعالی دانست و گفت: برگزاری این جشنواره یک نوع مسابقه‌ای درمسیر کارهای خوب و خیر و ارتقای سطح آمادگی و اقدامات خوب در مجموعه سپاه است.

وی بروزرسانی سامانه درجشنواره مالک اشتر را از اولویت‌های نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: حرکت در مسیری که بتواند اطلاعات و اقدامات این جشنواره را درسامانه ای وارد نمود و بتوانیم این اطلاعات را دائما رصد کنیم و در این راه حضور میدانی از سفارشات و تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به جشنواره مالک اشتر است .

معاون الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران، نیروی انسانی آماده و سرحال را از نیازهای نیروهای مسلح دانست و گفت: مقام معظم رهبری به داشتن نیروهای مسلح آماده وسرحال تاکید دارند و این آمادگی باید در زمینه‌های فکری و عملی باشد و آمادگی فکری و اعتقادی نیروی انسانی در نیروهای مسلح باید آنقدربالا باشد تا در مواقع حساس قدرت تشخیص درستی داشته باشند .

مهوری با اشاره به نقش تاثیرگذار سپاه در سطح کشور افزود : هرگاه تزلزلی در سطح جامعه بوجود آید این مجموعه سپاه است که با حرکت هوشمندانه خود، آن تزلزل را به آرامش می‌رساند و این انتظاری که مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج دارند بسیار سنگین وحساس است .

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: