اخبار باشگاه استقلال؛

بازگشت مصدومان استقلال به تمرینات/ سرنوشت بویان در انتظار نیومایر

کدخبر: 2250886

تعدادی از مصدومان تیم فوتبال استقلال شرایط بازگشت به تیم و تمرینات را بدست آورده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به مصدومیت های طولانی مدت برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال طی ماه های گذشته در نهایت این نفرات با حضور در کلینیک پزشکی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشتند و در حال حاضر شرایط برای بازگشت آنها به تمرینات و ترکیب تیم فراهم شده است.

روزبه چشمی از جمله بازیکنانی است که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و این بازیکن هم اکنون در تمرینت گروهی آبی ها هم حضور دارد و حتی در صورت صلاح دید شفر در بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت ها نیز می تواند روی نیمکتآبی ها قرار بگیرد .

محسن کریمی دیگر بازیکنی است که از مدت ها پیش در کلینیک نوروزی تحت پزشک قرار دارد و این بازیکن با تمریناتی که پشت سر گذاشته از اول ماه آینده می تواند با حضور در تمرین استقلال به کار نرم دوی بپردازد .

میثم تیموری دیگر بازیکن آبی پوشی است که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و این بازیکن در همین روز ها می تواند با حضور در تمرینات نرم دوی را در کنار تیم آغاز کند.

الحاجی گرو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال هم به دلیل کشیدگی کشاله این روز ها تمرینات انفرادی انجام می دهد و با این شرایط به بازی مقابل فولاد خوزستان نمی رسد .

در این میان فقط داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان هنوز شرایط بازگشت به تمرینات تیم را بدست نیاوردند.

بازگشت باقری به تمرینات

فرشید باقری هافبک آبی پوشان پایتخت که به دلیل درگذشت پدر خود طی روز های گذشته راهی کرمان شده بود قرار است امروز پس از برگزاری مراسم هفتم راهی تهران شود تا در تمرینات تیمش حضور پیدا کند .با این وجود فرشید باقری غایب قطعی تیم فوتبال استقلال برابر تیم فولاد خوزستان است .

سرنوشت بویان در انتظار نیومایر

نیومایر بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال هنوز در شرایط بدنی خوبی قرار ندارد و به نظر می رسد این بازیکن همچون بویان بازیکن مقدونیه ای که اول فصل گذشته به جمع آبی ها اضافه شد کارایی زیادی برای آبی ها نداشته باشد .حتی به نظر می رسد مدیران استقلال هم ازخرید این بازیکن آن طور که باید رضایت ندارند .

رحمتی سنگربان استقلال مقابل السد

تیم فوتبال استقلال در حالی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در روز 5 شهریور ماه به مصاف تیم السد می رود که به احتمال زیاد مهدی رحمتی در درون دروازه آبی پوشان مقابل این تیم قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

قهر یا سفر تفریحی دروازه بان استقلال/ برنامه تمرینی آبی پوشان مشخص شد تعطيلى تمرين بازيكنان استقلال/عذر خواهى قائدى بابت مدل موهايش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: